15/03/2026
Ik dacht...ik ga even zitten want ik ben toch zo moe. Opeens verscheen dit tekstje. Zomaar...of niet?
Neem je tijd, lief mens. Het is oké.
Warme knuffel!X
Een gezellig open huis in de rust van de natuur van Oud-Heverlee. Een plek waar mensen samenkomen om te groeien, leren en verbinden.
Ophemstraat 80
Oud-Heverlee
3050
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Open Huis Casa Bwana nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.