Nordlysmc.dk

Nordlysmc.dk Nordlys -mc

Det kan måske være en hjælp for nogen. Kontingent 250kr Bane 200kr. Mvh bestyrelsen.
12/04/2026

Det kan måske være en hjælp for nogen.
Kontingent 250kr
Bane 200kr.
Mvh bestyrelsen.

Det kan måske være en hjælp for nogen. 👍👍✔️ bane 200Kontingent 250 Mvh hilsen bestyrelsen
12/04/2026

Det kan måske være en hjælp for nogen. 👍👍✔️ bane 200
Kontingent 250
Mvh hilsen bestyrelsen

Husk hvis du skal med på KTA i Løgstør den 16/5 Skal du være medlem af Nordlysmc. Og indbetale 200kr på mobilpay box 248...
17/03/2026

Husk hvis du skal med på KTA i Løgstør den 16/5
Skal du være medlem af Nordlysmc. Og indbetale 200kr på mobilpay box 2482LY
Husk skriv dit navn på tilmeldingen. Der er Max 15 pladser. Tilbage.

30/06/2025

Turen til Skagen i morgen er aflyst .
Vi prøver en anden god gang. 🏍️🏍️🏍️

26/06/2025

Hej. Vi er et par stykker der kører til Skagen og får et stjerneskud på TIRSDAG den 1/7

Vi mødes ved Kvickly Nørresundby ( loftbrovej ) kl 0930.

Kom bare do!!!

Mvh Ronni og Søren
Turen er desværre aflyst. Vi prøve en anden god gang. 🏍️

Selvom regnen stå ned i stænger. - havde denne unge dame, bare styr på det. Kæmpe tillykke med kørekortet Mette- Marie. ...
27/05/2025

Selvom regnen stå ned i stænger. - havde denne unge dame, bare styr på det.
Kæmpe tillykke med kørekortet Mette- Marie. - Det har simpelthen været en fornøjelse at havde dig på holdet. -👍🚗🚗
Mange tak for du valgte min lille køreskole. . Vi ses derude. 👍👍😆🚗💪

05/05/2025

Hej Alle Nordlysmc folk.

Husk tilmelding hvis du skal med på KTA på lørdag.
Skriv gerne en besked hvem og hvormange I kommer på 51421710..
Dagsprogram:
Kta ( banke rust af / hygge kørsel) 12-16
1630-1800 lille fællestur omkring Løgstør.
1830. Afslutning på dagen / spisning på Bondestuen i Aggersund. ( egen betaling)

Vi mødes på / ved banen kl 1130.
Mvh Søren 🏍️🏍️🏍️

23/04/2025

Hej Biker i NordlysMC. - så er vi ved at være på plads til vores hygge dag på KTA i Løgstør den 10/5
- min plan med dagen. : kl. 1200 præcis starter er vi klar på banen.
Kl 1630 lille fællestur - ( omkring Løgstør og Fjerritslev)
Kl 18 afslutning på spisested til aftensmad.
( egen betaling) .
Håber vi får en super dag.
Mvh. Søren
Andreassen på KTA Løgstør:
Danmarksvej 51 9670 Løgstør.

Hvem vil med en tur til Herning i weekenden??
03/02/2025

Hvem vil med en tur til Herning i weekenden??

27/01/2025

Indkaldelse til generalforsamling for Nordlysmc-25
Tirsdag den 11-3 kl 16 på base Fjerritslev
( er udskudt lidt pga logisk og sygdom)

Dagsordenen:
- Formandsberetning
-Ny kassemester ( økonomi afd)
-Ny næstformand
Oprettelse af en Tourledelse
Nord-syd -øst og vest
- Økonomi i Nordlys
- medlemmes ønsker til 25
-
Tilmelding til Claus Rose eller har på tråden

Mvh Søren Nissum

Rigtig godt nytår. Til jer alle Biker. Skal vi IKKE lave en tur igen i år. Til Herning. ??
01/01/2025

Rigtig godt nytår. Til jer alle Biker.

Skal vi IKKE lave en tur igen i år. Til Herning. ??

Adresse

Lucernehaven 82
Hou Hals
9370

Telefon

+4551421710

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Nordlysmc.dk sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Praksis

Send en besked til Nordlysmc.dk:

Del