11/06/2026
Traditionen tro sluttes Musikfestivalen med en fest for Soldalhus Ældrecenters beboere, deres pårørende, personaler og deres bedre halvdel og de frivillige.
191 fest glade deltagere blev endnu engang underholdt af Den Skalede Pædagog.
Central køkkenet serverede som altid den lækreste menu, bestående Chillimarineret skinkesteg med kartofler og salat og ikke mindst jordbærtærte til dessert.
Efter kaffen var der et gigantisk Amerikansk lotteri, med et præmiebord som bugnede af de fineste gevinster, som alle velvilligt var sponceret af private og forretningsdrivende rundt om i hele Vendsyssel.
Det kan ikke siges for tit - TAK til alle som gav et bidrag til de 65 gevinster, som skabte smil og glæde hos de heldige vindere. Tak til Jens og Kirsten for at køre rundt til de forskellige, som ville bidrage med gevinster.
Nu er der kun morgendagens oprydningsarbejde tilbage, men mon ikke det bliver et "på gensyn" til næste år.
Tak til gæster, sponsorer, personalet på Soldalhus, frivillige og sidst men ikke mindst kæmpe TAK til bestyrelsen "Venner af Soldalhus"