15/04/2026
اللي بيتريق على شكل غيره أو جسمه أو ايا كان ، غالبًا عنده مشكلة مع نفسه مش مع غيره.”
“التعليق على شكل الناس مش هزار… دي قلة احترام.”
“الناس الواثقة من نفسها مش محتاجة تقلل من غيرها عشان تحس بقيمتها.”
“التريقة مش خفة دم… دي أذى نفسي.”
“قبل ما تتريق على حد، اسأل نفسك: إيه اللي جواك مخليك كده؟”
“التقليل من الآخرين بيكون تعويض عن نقص داخلي… فاختار تكون إنسان سوي بدل ما تأذي غيرك.”