05/05/2026
Terveisiä yliopistollisesta eläinsairaalasta! Aloitin pari viikkoa sitten työt sairaalan huipussa fysioterapiatiimissä. 😍 Viikot on vierähtäneet niin nopeasti työn touhussa ja uuden opettelussa että ehdin vasta eilen iltavuoron jälkeen napata yhden todella väsyneen- m***a onnellisen kuvan. 🤭
Tästä on hyvä jatkaa kesää kohti! 🫶