11/08/2026
MAITORASVAT EIVÄT AIHEUTA MITÄÄN ONGELMIA
Kanadalainen tutkimus esittää uutta näyttöä täysrasvaisten maitotuotteiden kulutuksen tueksi. 12 viikkoa kestäneen 74 aikuisen tutkimuksen tulokset osoittavat, että kolme päivittäistä annosta täysrasvaisia maitotuotteita voidaan sisällyttää ruokavalioon ilman negatiivisia vaikutuksia kehon painoon tai koostumukseen, energia-aineenvaihduntaan tai veren rasva-arvoihin. Jättäkää joppi hyllyyn ja vaatikaa raakamaitoa ja siitä tehtyjä juustoja tilalle ja tietysti ruoholla ruokittujen nautojen maidosta tehtyä voita. Suomi on karjatalousmaa. Rypsit ja rapsit veks!
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0022316626000222
Medialinkit sokeriteollisuus vs. rasvat