17/06/2026
Αυτό που δεν μπορείς να λύσεις με τους τρόπους που λύνεις όλα τα υπόλοιπα στη ζωή σου είναι αυτό που σε λυτρώνει από τις καταναγκαστικές δράσεις που κάνεις όλη τη μέρα.
Το φαγητό και η σχέση σου με αυτό δεν είναι ένα ακόμα task στη λίστα σου που πρέπει να πετύχεις. Είναι αυτό που σε φέρνει σε επαφή με τη ζωντανή φύση μέσα σου.
Μα είμαι πολύ ζωντανή θα μου πεις! Όλη μέρα τρέχω !
Τρέχεις μέσα από μια αίσθηση ότι αν σταματήσεις ο κόσμος σου θα καταρρεύσει. Αυτό δεν είναι ζωντάνια, είναι επιβίωση. Και η μόνη ώρα που είσαι ήρεμη και ασφαλής είναι όταν «βάζεις κάτι στο στόμα σου»
Άρα πιστεύεις ότι πρέπει να ΚΑΝΕΙΣ κάτι και για τη σχέση σου με το φαγητό; Ή μήπως απλά να ξεκινήσεις να την κατανοείς από το να θες να τη διώξεις ντε και καλά τώρα;
Έχουμε μάθει ό,τι δεν μας αρέσει να το αλλάζουμε. Να πατάμε ένα κουμπί και ένα swipe left και να εξαφανίζεται. Και αυτό μας έχει κάνει κακομαθημένους.
Χρειάζεται ό,τι δεν μας αρέσει, να κατανοούμε γιατί υπάρχει στη ζωή μας πρώτα και μετά να μπαίνουμε σε λύσεις που έρχονται μέσα από το σεβασμό και όχι από την απέχθεια για αυτό που θέλουμε να αλλάξουμε ! Μόνο έτσι θα αλλάξουμε πραγματικά γιατί θα έχουμε πάρει το μάθημα και την εξέλιξη που έρχεται να μας δώσει μια δυσκολία.
Ξεκίνα να το κατανοείς αυτό και να σε παρατηρείς με ηρεμία και τρυφερότητα για ό,τι ΕΙΣΑΙ αυτή τη στιγμή που μιλάμε.
Και έλα στην ομάδα του Diet Therapy για έξτρα βοήθεια και υποστήριξη μετά το καλοκαίρι
Να σε προσέχεις 💎
Βρες το link στο bio μου