15/07/2021
ESP, BUKAN SOYA BIASA2.
Sebab kalau soya biasa2, boleh je bukak peti ais kedai mana2 beli sekotak soya then minum.π
πΈ ESP, soy protein non GMO yang mana tiada perubahan genetik atau penambahan apa2 bahan kimia terlarang dalam proses pembuatannya.
πΈ NO CHOLESTROL. Boleh tengok pada ingredients cholestrol memang zero. So nak ambil nasi lemak hari2 ke ESP hari2? Pilihlah yang terbaik.π
πΈ LOW GLYCEMIC INDEX. Haa tak kata ESP tak ada gula ye. Tapi maksud kat sini gula dilepaskan dalam kadar perlahan, dan digunakan oleh badan sebagai tenaga. On the other hand, tak akan berlaku spiking of sugar level.ππΌ
πΈ COMPLETE 9 ESSENTIAL AMINO ACIDS. Amino acids yang badan dapat buat ada 11, campur 9 yang badan tak dapat buat ada dalam ESP. So cukup untuk optimal body functions.β€οΈ
So macam soya kotak yang korang selalu minum tak?
Mesti lah tak kan?
Sebab soya kotak tu tak dapat buat kita,
π KENYANG LAMA.
π KEKAL BERTENAGA.
π KULIT MAKIN CERAH DENGAN SIHAT.
π SUSU BADAN PEKAT.
π TULANG MAKIN KUAT.
π PARUT MAKIN PUDAR.
π BERAT BADAN KEKAL SIHAT.
π NAK KURUS PUN BERJAYA.
Tapi semua di atas akan dapat dibantu oleh ESP! Yeay!
Jom dapatkan sekarang! πͺπΌ
π²www.wassap.my/601157094560/nakESP