16/01/2025
🫵Apabila di timpa musibah dalam kehidupan kita, pastinya kita akan berasa _“Lonely”_ dan orang sekeliling tidak faham kita. Adakah saya seorang saja yang ada *perasaan* ini?
❌❌ *STOP* ❌❌
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
Anda kena *faham* yang *Sakit Stroke* ini adalah satu *proses* yang memerlukan *_“ Masa “_* sekiranya ingin *Pulih.*
✍️Suka ataupun tidak, ia bukanlah boleh berlaku dalam masa 1 malam. Dan ia adalah *Proses yang Berterusan*. Kene faham tentang ini!!!.
✍️Dan, y@ng ke-2, ia i’Allah boleh _Improve_, *Boleh Pulih* namun!!!!, ini semua dengan izinNya, boleh *berlaku dengan kefahaman yang betul*, *Teknik Latihan yang Betul* dan *_Environment_ yang Betul.*
✍️Kami di *MyNurve* cuba membantu dengan *memberi kefahaman* yang betul kepada anda, iaitu *Pesakit Stroke* yg *Ingin Pulih!!!*. Kami percaya anda boleh *Pulih, insaAllah!!*.
✍️Di dalam *SPPS Cohort 5*, Kali ini~
Banyak perkara yg anda akan *belajar* *faham* *Amal*. Dan, sememangnya, pasti!!! ada *pelbagai aktiviti y@ng akan dilaksana*. *Konsep tentang 4 Roda Asas Pemulihan Stroke* sangat kami terapkan supaya boleh mendapat *"kompas"* yang ampuh dan mampu memilih direktif, modaliti & alterasi terapi terapi gabungan di Rumah.
✍️InsaAllah, Temui kami bersama dengan *8 Orang Panelis* y@ng *berkepakaran Khusus* berkaitan dgn *360° sisi Stroke*, dan mereka berpengalaman Lebih dari *10 Tahun di bidang masing-masing.*
✍️*SPPS C5*, akan berlansung selama *5 Minggu* berturut-turut selama *20 Jam.*
✍️Jumpa kami pada *18 Jan 2025 !*
✍️Kali ini istimewa kerana!! MyNurVe ingin memfokus aktiviti Pemulihan di Rumah anda masing masing dengan mengupayakan *tenaga* terutama Di ambang Ramadhan & Aidilfitri 2025 nanti!!
👇👇👇👇👇👇👇
*_"SPPS Cohort 5, Sinergi Tenaga Pemulihan dalam Puasa & Raya"_*
menjadi Tema & fokus utama!!
🔰🔰🔰🔰🔰🔰
💪🏽💪🏽💪🏽
🤜🤛💪🙏🦵
🫵🫵🫵🫵🫵
🧠🫁🫀👀🫂