Energize Your World

Energize Your World Energetische Massage, persoonlijke verhalen en inspiratie, over Energetische Therapie, spiritualiteit, persoonlijke ervaringen en innerlijke kracht!

Last day of this Italy adventure☀️Ik voel me exited, zenuwachtig, nieuwschierig, little overwelmd by the idea of going h...
03/06/2026

Last day of this Italy adventure☀️

Ik voel me exited, zenuwachtig, nieuwschierig, little overwelmd by the idea of going home.

Na ruim een jaar op ontelbaar veel plekken te hebben gewoond en ruim 7 maanden op reis te zijn geweest gaat er weer stabiliteit in mijn leven komen.

Er gaan zoveel soorten gevoelens door me heen, waaronder ook een gevoel van rouw en diepe dankbaarheid. De DROOM die ik ooit had, om lang op reis te gaan heb ik waar gemaakt. Wauuww..💃 Maar jeetje wat gek ook als het dan "voorbij" is.

Het was een reminder voor mezelf vandaag. Je leeft NU, altijd alleen nu. We kunnen niet in het vooruit leven, maar we kunnen het wel NU ten volle beleven.
En dat is wat ik ook wil brengen in mijn sessies, we zijn zo vaak bezig met de toekomst. We piekeren ons suf, twijfelen, overdenken, controleren. Maar als je dan over 10 jaar terug kijkt, zijn al die keren NU alweer voorbij. Ben je dan aanwezig geweest? Bij jouw kids, in je relatie, bij jouw dromen? Of is het als een sneltrein voorbij geraast?

De laatste momenten van mama's leven was ik zo dankbaar, dankbaar met heel mijn hart dat ik zo in het NU had geleeft. Door onze liefde te delen, gesprekken te voeren, elkaar diep aan te kijken. Ik kon niet in de toekomst leven, die was er niet samen. Maar ik kon wel aanwezig zijn NU.

Ik ben dankbaar dat ik mijn droom mocht beleven. Een reis die telkens weer in het nu plaatsvond met de meest mooie ontmoetingen, avonturen, dansjes en zo veel meer. Op naar een volgend hoofdstuk🤍🤍

Someday we will dream about today...And today we will dream about some day...Read that again🤍Er komt een dag, dat je oud...
19/05/2026

Someday we will dream about today...
And today we will dream about some day...

Read that again🤍

Er komt een dag, dat je ouder bent en denkt. Had ik maar, of wauw wat zag ik er eigenlijk goed uit, of wat had ik het toch goed toen, waarom was ik toen zo bang?

En nu is de dag dat je mischien vaak twijfelt, jezelf veroordeeld omdat je er liever anders uit zou zien, de stap niet zet omdat het de tijd nog niet is, jij je overspoeld voelt door 1000den gedachten elke dag en heeeel hard werkt om het some day goed voor elkaar te hebben.

Gisteren had ik een mooi gesprek met mijn zusje. We zijn op een plek in Italië die ooit zo overstromend vol voelde. We kwamen hier als kind met pap en mam, familie, vriendjes. Een tijd om nooit te vergeten. 🙏
We betrapte onszelf erop dat we soms op zoek zijn naar dat gevoel, die volheid, dat wat we als kind ervaarde.

Totdat we ineens helder voelde. Die "leegte" die zich nu ergens af speelt als gevoel in onszelf, doordat het leven niet meer heel voelt, zo zonder mama. Dat is iets dat op een bepaalde laag, nooit meer zal veranderen.

De vraag is, gaan ik continu op zoek naar die volheid, om keer op keer telleurgesteld te raken omdat ik het gevoel heb dat ik niet hard genoeg mijn best doe en me niet "volledig" voel.

Ben ik continu bezig met het verlangen naar het verleden, of het verlangen naar some day zodat het dan wel "heel" voelt. OF mag ik het gevoel van "leegte" of "eenzaamheid" in mij erkennen, het doorvoelen. En daarmee voelen dat dit moment VOL is op zijn eigen manier.

Als je kunt doorvoelen en erkennen, ontstaat er ruimte voor verzachting en de volheid van het leven nu. Dan hoeven we nu niet bezig te zijn met someday, de dag dat het wel zou moeten kloppen, of de dag dat je hoopt je ooit beter of vervulder te voelen.
En dan komt de dag dat we droomde over vandaag ook anders binnen. Omdat je vandaag erkende wat er is, en vanuit daar ten volle leefde en keuzes maakte.

🤍

De vraag is, wat maakt dat je zooooo verlangt naar someday? Of wat maakt dat je denkt had ik toen maar... Wat leeft er in jou dat gezien wil worden?

Hops... daar sta je dan, ineens weer met 2 voeten op Nederlandse bodem.🤭Je weet dat het komen gaat en toch is het best e...
12/05/2026

Hops... daar sta je dan, ineens weer met 2 voeten op Nederlandse bodem.🤭
Je weet dat het komen gaat en toch is het best even wennen.
Een jetlag, totaal andere cultuur, ander weer, ander tempo, terug in het sociale leven, geen huis om naar terug te gaan en eigenlijk een leven dat compleeeeet open staat.🙌
De laatste week hoor ik veel. Nou dat moet je maar kunnen hoor.. Want ja we zijn vaak aangeleerd dat we beter voor veiligheid of zekerheid kunnen kiezen. In mijn leven even niets zeker op dit moment.
En ja dat kan soms best oncomfortabel zijn. Maar OOK heeel fijn, ik voel me namelijk heel nieuwsgierig naar alles dat mag gaan onstaan.
Er is namelijk één zekerheid. Ik ben mijn thuis geworden.🤍

En juist dat is iets wat niet zo vanzelfsprekend was. Mijn hele leven lang was ik vrij angstig, bang om verlaten te worden. Bang dat ik mensen om me heen zou verliezen, bang om weg te gaan bij het bekende. Bang om nieuwe dingen te ontdekken. Ik deed alles voor "veiligheid". Het is een rijkdom om te voelen dat ik op alle plekke kan wonen en leven, omdat ik weet dat ik me thuis kan voelen op veel plekken, dat gevoel van thuis zit nu in mij. Het is een rijkdom om dit te mogen delen met liefdevolle mensen om me heen. Niet meer omdat ik het nodig heb, maar omdat ik ze lief heb vanuit mijn hart.

Vrijdag vertrek ik nog een paar weekjes naar Italië met mijn zusje, samen genieten, samen mama herdenken, samen vakantie vieren. Ook ben ik aan het voelen en onderzoeken waar daarna mijn thuis gaat zijn. Een hele mooie innerlijke reis.
Deze week voelde ik ook dat ik na een lange tijd van reizen, beleven, ontdekken en avonturen, echt even naar binnen wilde keren. Ik nam die tijd, dat voelt heel fijn. Elke dag leef ik, elke dag kies ik en ik neem jullie daar graag in mee.🥰

Ik daag je uit om vandaag 5, ja 5 HELE minuten te dansen.💃 Of langer natuurlijk 😉Het zijn 5 minuten op jouw dag die lett...
25/04/2026

Ik daag je uit om vandaag 5, ja 5 HELE minuten te dansen.💃 Of langer natuurlijk 😉
Het zijn 5 minuten op jouw dag die letterlijk voor transformatie in energie kunnen zorgen.

Just there, were you are NOW. Vanuit je veilige plek, niemand kijkt, just try it🤍

Dans vanuit je lichaam, de stem van jouw lichaam. Ga los, stamp, ben zacht, speels, sensueel. Net wat je voelt, alles is goed! Let's GO! Fijn weekend mooi mens🙌🩷

Mischien denk jij dat vrouwelijk leiderschap betekentdat je nergens meer bang voor bent.🙂‍↔️Dat je altijd zeker bent, ru...
10/04/2026

Mischien denk jij dat vrouwelijk leiderschap betekent
dat je nergens meer bang voor bent.🙂‍↔️
Dat je altijd zeker bent, rustig and always in control.
Maar dat is niet waar.🤭
De kracht zit niet in het verdwijnen van angst, het gaat erover dat je blijft!
Blijft wanneer je lijf trilt, wanneer je stem breekt, blijft wanneer alles in jou zegt, ik wil weg.
Na 200+ groepen begeleiden heb ik één ding keer op keer ervaren.. Het zijn niet je angsten die je tegenhouden. Het is het moment waarop je besluit
om naar ze te luisteren.
Vrouwelijk leiderschap vraagt niet om altijd zen of in control zijn. Het vraagt om de Fully Expressed versie van JOU te zijn in volledige aanwezigheid.
Het vraagt jezelf niet langer te verlaten op de momenten dat het spannend wordt.🙌

So tell me, wat kies jij?
Blijf je staan? Of ren je weg?
Want in DIE keuze ontstaat leiderschap 🥰🚀

Vietnam was niet meteen liefde op het eerste gezicht.🤭In het begin voelde ik me er niet echt fijn.De energie, de cultuur...
06/04/2026

Vietnam was niet meteen liefde op het eerste gezicht.🤭

In het begin voelde ik me er niet echt fijn.
De energie, de cultuurverschillen, de taalbarrière… het voelde overweldigend and as not for me.
Maar nu, een maand later, begrijp ik waarom ik hier moest zijn.🙌

Vietnam bracht me iets wat ik niet zocht, maar wel nodig had.😌 Gronding. Stilte. Eenzaamheid. Rust.
Het liet me delen van mezelf voelen waar ik eerder minder contact mee had.
Ik voelde me wat vlakker, maar ook steviger en meer geaard. Niet constant op zoek naar prikkels of bevestiging, maar gewoon aanwezig in het moment.🥰

Ik leerde mijn eigen behoeften nog beter kennen.
Niet vanuit hoe het hoort of hoe het moet...
Maar vanuit, wat wil ík eigenlijk?
Wie ben ik als reiziger? Moet ik continu ik contact zijn met anderen? Wat wil ik eigenlijk bezichtigen?
Vietnam gaf me geen hoogtes, maar diepte.🙌
En juist daarin zat precies wat ik nodig had.

Soms "denken" we dat we weten wat we willen, of hoe iets eruit gaat zien. En is het totaal anders, de vraag is, kun je blijven in die discomfort? Dat het niet meteen leuk is, of dat het niet meteen de gevoelens brengt die je had gehoopt. Life i bringing you exactly what you need, trust your timing🩷

Dankjewel Vietnam!🇻🇳

Adres

Koninginnelaan
Schijndel
5491JV

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Energize Your World nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact De Praktijk

Stuur een bericht naar Energize Your World:

Delen