Hatice Avcı

Hatice Avcı Beslenme Uzmanı
Online ve Yüz Yüze Beslenme Danışmanlığı

Mehmet ve annemin çiçekleri, şeftaliler, mısırlar, yapraklar, sabunlar, su sulamaca 🫠
16/06/2026

Mehmet ve annemin çiçekleri, şeftaliler, mısırlar, yapraklar, sabunlar, su sulamaca 🫠

Yemek yemeyi çok seviyorum diyenler 🥹 Kendine dair bir tını istersen okuyabilirsin. Hatta ücretsiz kayıtta olabilirsin 📰...
13/06/2026

Yemek yemeyi çok seviyorum diyenler 🥹 Kendine dair bir tını istersen okuyabilirsin. Hatta ücretsiz kayıtta olabilirsin 📰

Yeşilmişik🌾
03/06/2026

Yeşilmişik🌾

Yeşilmişik 🌾
03/06/2026

Yeşilmişik 🌾

İşten eve gelince hazır yemek bulmak en büyük lüks müdür? Ne dersiniz 🫠🥹 Nohut ve tahin bir araya gelince aklım sürekli ...
02/06/2026

İşten eve gelince hazır yemek bulmak en büyük lüks müdür? Ne dersiniz 🫠🥹
Nohut ve tahin bir araya gelince aklım sürekli Beyrut’a gidiyor.

Mardin’deki geziden bilginin eskiden yayılış biçimiyle şimdilerdeki kullanımına baktığımda şuan neden güç gibi algılanma...
01/06/2026

Mardin’deki geziden bilginin eskiden yayılış biçimiyle şimdilerdeki kullanımına baktığımda şuan neden güç gibi algılanmadığını anlıyorum.

Deyrulzafaran Manastırı 640 yıl boyunca Süryani Ortodoks Patrikliğinin merkez kilisesi olmuş. Her şeyi burada kayıt tutmuşlar.

Bu bana Avrupa’nın bilimsel kayıt sistemininde aynı kökten beslendiğini gösteriyor.

Kayıt sistemlerinin avantajı halüsinasyonu azaltır ama kötü yanı da bir kişi halisünasyon gördüyse diğer herkesin o halüsinasyonuna maruz kalmasıdır. Eleştirel düşünce burada devreye giriyor elbette.

Kurumların kırılmaları bu yüzden zor. Ama kırılımları sağlayan şeyin, toplulukla mümkün olması da ayrıca kıymetli.

İkinci sayfadaki notta yazanlarda biraz kendi ritmimin beni neden zorladığına dair.

Kendin olmak meşakkatli bir yol.

Yürüyüş sorusu 🫠🚶‍♀️
29/05/2026

Yürüyüş sorusu 🫠🚶‍♀️

Yemeğin Tadını Çıkar bülteninin 60.sayısına ulaştım🙌🫠 Benim için güzel bir öğrenme süreci haline geldi. Hatta oradan yaz...
27/05/2026

Yemeğin Tadını Çıkar bülteninin 60.sayısına ulaştım🙌🫠

Benim için güzel bir öğrenme süreci haline geldi. Hatta oradan yazılarımı okuyup benimle program ortaklığı yapmak isteyen beni çok mutlu etti. Bilim iletişimi başka bir konu bence ve Ernur bunu çok iyi yapıyor. Türkiye’de bilim iletişimi deyince akla daha çok tvler geliyor ama bence bilim iletişimi daha çok beynin kıvrımlarını beslemeli size düşünce tohumları ekmeli. Birlikte düşünmeye heveslendirmeli.

Ben de bu bültenle biraz onu yapmaya çalıştım farkında olmadan.Bu 60 sayıdan öğrendiklerim;

1. Editörüm olsa ne güzel olurdu yahu 🫠😂

2.Bazen çok çoşkulu bazen çok durgun yazılar yazdım hepsi çok okay.

3.Ben düzen seviyorum ama düzenin sitrik olmasına gerek yokmuş. Başarmak için herkesin yolu farklıymış. Yaşamı deneyimlemek bazen de sadece cesaret etmek ve oldurmaya çalışmakmış.

4. İnsan kendi bilgi ve beyninin sınırlarına dayandığını hissettiğinde ekip olmak istemesi yaşamın doğasında varmış.

5. Bir de tabi ki bu süreçte bana yorum yapanların kıymetini çok iyi anladım. Bir sürü kişi sadece okudu yorum yapmadı ama herkesin varlığı bir anlam yarattı.

Ben bunlarla birlikte yazmaya devam ediyorum. Güzel bir eşik olduğunu düşündüğüm için burada yazmak istedim.

Bir de Türkiye’de Substack’ten para kazanılmıyor. Ama abonelerim olsun para kazanayım kafasına geldim. Kişilere karşı sorumluluk duygum yeni geliyor. Bunu da survivor modundan çıkmamdan kaynaklandığını düşünüyorum. Bu da başka bir artısı bu sürecin.

Profilimdeki linkten yazının tamamına ulaşabilirsiniz. 🌸🫠

26/05/2026

Bu eylem kim olduğumla tutarlı? Eylemleri sürdürülebilir kılan yegane soru. 🫠🙌

Seyf eskiden çok bisiklet sürermiş. Dizleri menisküsten zorlanıyor o yüzden. Ama yavaş yavaş iki senedir birlikte yeniden spor yapmaya başladı.

Ben de yürüyüş yeter sanmaktan öteye geçip bambaşka kaslarımda varmış yahu vücuduma bir şekil vereyim aşamasına geldim. Çünkü bana yürümek yetiyordu her zaman.

Değişime ihtiyaç duyduğumuzda kendimize sürekli motivasyonum yok derken buluyoruz.

Oysa Deci ve Ryan’ın Öz belirleme kuramı motivasyonu üçe ayırıyor✨ ben bu kuramı çok sevmiştim.

Özerklik — bunu ben seçiyorum, başkası benim için seçmiyor.

Yetkinlik — ilerlediğimi hissediyorum, sadece sonuca değil sürece dair bir his.

İlişkisellik — bu çaba beni başkalarına, bir anlama, bir bütüne bağlıyor.

Ankara’da hava yağmurlu ve ben kışlık giymeye başladım 🥹içlikli falan yani o derece. İnsan üzülüyor. Ben Mersinli’yim ar...
24/05/2026

Ankara’da hava yağmurlu ve ben kışlık giymeye başladım 🥹içlikli falan yani o derece. İnsan üzülüyor. Ben Mersinli’yim arkadaşlar. Mart dedin mi bahar gelir gelmeli🌼

Address

Cayyolu
Çayyolu
06810

Opening Hours

Monday 09:00 - 20:00
Tuesday 09:00 - 20:00
Wednesday 09:00 - 20:00
Thursday 09:00 - 20:00
Friday 09:00 - 20:00
Saturday 09:00 - 14:00

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Hatice Avcı posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share