06/05/2026
Mijn proefpersoon van gisteren deelde volgend bericht met mij:
Mimi,
Dankjewel voor de sessie van gisteren.
Vanaf je de deur open deed, voelde ik me zeer welkom. Het voelde alsof ik bij een vriendin toekwam; ik werd warm onthaald en voelde me meteen veilig en op mijn gemak.
We waren meteen op een dieper level aan het praten, oordeelloos en gedragen.
Samen diepten we uit waar ik tijdens de sessie op wilde inzetten ookal zou dat niet per se nodig geweest zijn: je voelde goed aan wat er nodig was.
Het voelde zeer in flow en ook de terugkoppeling voelde als kloppend.
Er werd heel wat in gang gezet en ik voel hoe de energie weer beter kan stromen.
Het is fijn om intuïtiever benaderd te worden omdat ratio en woorden soms onvoldoende zijn en ons weghalen van de essentie en dieperliggende niveaus.
Dankjewel en graag tot binnenkort voor een nieuwe sessie.
🤩🤩🤩🤩🤩🤩