16/06/2026
Die vraag kreeg ik dit weekend op Legacy.
Mijn antwoord?
Ja. Zonder probleem zelfs. 😊
Veel mensen denken dat mediums voortdurend boodschappen ontvangen of constant openstaan voor alles wat rondom hen gebeurt.
Voor sommige mensen werkt dat misschien zo.
Maar voor mij niet.
Ik kies heel bewust wanneer ik opensta en wanneer niet.
Wanneer iemand bij mij op afspraak komt, zet ik mezelf volledig open en stem ik me af op jouw energie.
Dan luister ik, voel ik, kijk ik mee en laat ik binnenkomen wat zich wil tonen.
Maar zodra een consult afgelopen is, sluit ik dat ook weer af.
Dan ben ik gewoon Véro.
Dan doe ik boodschappen.
Dan maak ik eten.
Dan ruim ik het huis op.
Of dan sta ik mee te zingen op een festival. 🤪
Misschien nog opvallender...
Ik vergeet vaak een groot deel van wat tijdens een consult verteld werd.
Wanneer iemand maanden later terugkomt, weet ik soms niet meer welke kaarten er lagen of welke boodschappen precies naar voren kwamen.
Voor mij is dat net een teken dat ik tijdens een reading een kanaal ben.
Ik ontvang wat op dat moment belangrijk is.
En daarna laat ik het ook weer los.
Dat maakt dat ik mijn eigen leven kan blijven leiden, zonder voortdurend "aan" te staan.
En daar ben ik heel dankbaar voor. 💜
Iedereen beleeft intuïtie, energie en mediumschap op zijn of haar eigen manier.
Voor mij werkt het zo: bewust openstaan wanneer het nodig is en bewust afsluiten wanneer dat mag.
👉🏻 Ik ben eigenlijk wel benieuwd...
Hoe ervaar jij dat? 🗯️
Ben jij ook iemand die bewust een "aan" en "uit"-knop heeft? Laat het weten in de reacties! ✨