03/06/2026
✨ Jaarlijkse uitstap naar Lourdes in Oostakker ✨
Wat was het weer een warme en betekenisvolle dag tijdens onze jaarlijkse bedevaart naar Lourdesgrot Oostakker.
Samen met onze bewoners, familieleden, vrijwilligers en medewerkers trokken we naar deze bijzondere plek van bezinning en verbondenheid. Tijdens de misviering in de basiliek stonden we stil bij wat ons raakt en verbindt. We staken kaarsjes aan, beleefden mooie rituelen en vonden rust in een moment van gebed, hoop en dankbaarheid.
Maar bovenal was het een dag vol warmte, liefde en samenhorigheid. Een dag waarop herinneringen werden gedeeld, handen werden vastgehouden en kleine gebaren een grote betekenis kregen.
Na de bezinning genoten we samen van een heerlijke wafel of pannenkoek, een gezellig samenzijn waarbij gelachen, bijgepraat en genoten werd van elkaars gezelschap.
Dank aan iedereen die erbij was en deze dag mee zo bijzonder maakte. ❤️