11/06/2026
Woensdag kregen we bezoek van GBS Torenhoog. Zoals elk jaar dansten we samen het traditionele “bal in de straat”. De bewoners genoten zichtbaar mee vanuit een grote kring. Als afsluiter werd er nog een vrolijke polonaise gedanst en wiegden we samen op “Vrolijke Vrienden”. 🎶💛