12/06/2026
Slecht weer buiten, warmte binnen 🥰
Onze familie-BBQ werd er opnieuw eentje om te koesteren. Terwijl het weer zich van zijn grijze kant liet zien, werd het binnen alleen maar gezelliger: tafels vol lekkers, veel gelach en vooral heel veel fijne momenten samen ❤️
Een dikke dankjewel aan onze vrijwilligers en koks — dankzij jullie werd dit een dag vol sfeer én smaak om nooit te vergeten! 🙏