31/05/2026
Na tweeënhalve maand trainen is de grote dag van de 20km van Brussel eindelijk aangebroken. Met deze actie hebben we het fantastische bedrag van € 3.335,29 ingezameld.
Dit is grotendeels te danken aan onze sponsors, die we hartelijk willen bedanken SaniMat Wavre / Overijse /coorevits overijse / Veillier Overijse / Vrebos / ERA IMMPULS / chaussure Raoul / Ms toiture / / / Wasana Thai Massage / / Patisserie Laurent Dumont / Ag real instate
Ook willen we al onze lopers, zonder wie dit niet mogelijk zou zijn geweest feliciteren en bedanken: Nicolas, Lucas, Arthur, June, Laurine, Anouk, Zoé en Morgane, Hartelijk Dank aan onze fantastische collega's die deze uitdaging voor het goede doel en met veel inzet zijn aangegaan.
Ook een hartelijke dank aan al onze donateurs, of het nu in de collectebus was of via de inzamelingsactie. 😉🏃🏼➡️
Een enorme pluim voor ieder van jullie voor het aangaan van de uitdaging en het halen van de finish!
En misschien tot volgend jaar 🏃🏼➡️😉 voor een nieuwe uitdaging!
Nogmaals bedankt en gefeliciteerd allemaal! 👏😉