07/06/2026
A.I.? Hoe gebruik jij dat in je bedrijf?
Ga je helemaal los op chat gpt & friends en laat je A.I. alles genereren? Of zoek je zoals mij een mooie synergie tussen je eigen creativiteit en laat je die aanvullen door A.I.?
Voor mij telt nog steeds een persoonlijke aanpak waarbij de klant direct het juiste gevoel krijgt. Want de eerste ontmoeting is belangrijk en vaak ben jij als gezicht van je bedrijf daar niet zelf bij! De eerste ontmoeting gebeurt vaak online of via via,… zonder dat jij zelf een goede eerste indruk kan maken.
Wat geeft jullie voorkeur? Of maakt het eigenlijk helemaal niet uit! 🫣
Oja deze post is niet A.I. gegenereerd 😂✌🏼