12/06/2026
🦁🦒 DAGUITSTAP ZOO VAN ANTWERPEN 🐘🐒
Vandaag trokken we er met een grote, enthousiaste groep op uit naar de prachtige Zoo van Antwerpen! Ondanks enkele flinke regenbuien in de voormiddag, hadden we een zalige, droge dag ter plaatse. 🤗
Iedereen genoot van de dieren, de gezellige babbels en het samenzijn. Als afsluiter in de zoo smulden we van een heerlijk ijsje 🍧. Na een geslaagde dag keerden we moe maar voldaan terug naar huis. En alsof dat nog niet genoeg was, sloten we af met een heerlijke macaroni samen in Café 't Hospice. 🍴❤️
Nu is het tijd om lekker na te genieten van deze topdag! 💤✨
Fijn weekend!! ☀️
🍀