23/05/2026
Reeds op vakantie geweest nog voor mijn zogenaamd echt verlof moet beginnen. Hoe sjiek is dat? 🤪
Hoe wil jij jouw nakend verlof eigenlijk inzetten?
Ontspannen?
Gespannen want er moet nog zoveel gebeuren?
Overspannen? En toch nog dat laatste tandje bijstekend.
Vaak drijven we ons lichaam nog snel tot het uiterste om van welverdiende rust te genieten. Waarom eigenlijk?
Om tijd in ons verlof te verliezen aan het ontstressen, het ontprikkelen?
Geloof me, het kan ook echt anders, hoor.
Maak ontspannen tot je prioriteit en kom wekelijks oefenen hoe je in je dagelijks leven meer in rust kan blijven.
Voor de grote vakantie kan je nog instappen in een reeks van 5 lessen. We starten op maandag 1 juni en dinsdag 2 juni en dit steeds van 19u30 tot 20u30 in de recreatieruimte van het woonzorgcentrum Aurora.
Prijs is 50 euro.
Stuur mij een berichtje voor meer informatie.
Liefs An