04/06/2026
🐝 Jij bent bij-zonder! 🐝
Vandaag zetten we onze vrijwilligers in de bloemetjes tijdens onze jaarlijkse dankdag. Wat werd het een prachtige, verbindende dag!
We startten met een boeiend vormingsmoment van Bianca en Floortje rond het gebruik van een rolwagen, waarbij onze vrijwilligers zelf konden ervaren hoe dit aanvoelt. Daarna nam Veerle Raes hen mee op ontdekkingstocht door GAW Azalea en GAW De Dreef.
Samen stonden we ook stil bij de vrijwilligers die ons recent ontvallen zijn tijdens een warm en respectvol herdenkingsmoment.
Nadien genoten we van een gezellig aperitief in het bijzijn van het beleidsteam en enkele stuurgroepleden, gevolgd door een overheerlijke barbecue.
In de namiddag trokken de vrijwilligers doorheen het huis voor een leuke zoektocht met 25 vragen over vrijwilligerswerk en de werking van ons WZC. Elke groep kreeg een rolwagen met zich mee. Daarin moest altijd 1 groepslid plaatsnemen. Zo ondervonden de vrijwilligers op een speelse wijze hoe het voelt om in een rolwagen te zitten.
Proficiat aan het winnende team met Carine, Caroline, Annie, Monique en Marleen, die elk een waardebon voor de cafetaria of Tearoom De Dreef in ontvangst mochten nemen!
Het thema van de dag was "Jij bent bij-zonder", met vrolijke bijtjes als rode draad doorheen de aankleding. Een passende boodschap voor mensen die zich dag na dag met zoveel warmte en engagement inzetten voor onze bewoners.
Dankjewel aan al onze vrijwilligers. Jullie maken elke dag een verschil. We hopen dat jullie vandaag niet alleen genoten hebben, maar ook de oprechte dankbaarheid hebben gevoeld die we voor jullie koesteren. 💛