15/06/2026
Στο πλαίσιο των δράσεων της πρωτοβουλίας Sustainability Ambassadors του Ομίλου μας, οι συνάδελφοί μας μοιράστηκαν ευχές, σκέψεις και ελπίδες για το μέλλον, δημιουργώντας μαζί ένα συμβολικό Δέντρο Ευχών. Κάθε καρτελάκι που κρεμάστηκε στα κλαδιά του δέντρου αποτέλεσε μια υπενθύμιση ότι η βιωσιμότητα δεν αφορά μόνο το περιβάλλον, αλλά και τις αξίες που καλλιεργούμε καθημερινά ως άνθρωποι και ως οργανισμός. 💚 Με την ολοκλήρωση της δράσης, το μαστιχόδεντρο φυτεύτηκε στον κήπο των Κεντρικών Γραφείων μας, όπου θα συνεχίσει να μεγαλώνει μαζί με τις ευχές, τα μηνύματα και το κοινό μας όραμα για ένα καλύτερο αύριο.