11/12/2025
دخترکم، ماهِ من، جانِ مادر، به این دنیا خوش اومدی…🩵👼🏻✨🌸🤍
من و پدرت صبر کردیم نگاهمون با تو گره بخوره و چشمات بهمون بگه که اسمت چی میتونه باشه؛ نگاهت، صورت ماهت همونی بود که پدرت توی خوابش دیده بود؛ و برای من انگار هزار ساله میشناست🥲😭🤧🥹
جانِ شیرینم نامش از رسالتش در این جهان میاد، نامش ترجمه نمیخواد چون معنیاش با خودش میاد و اون ریشه مشترک همه خوبیها و زیباییهاست:
«Niki» 🤍«نیکی»
نیکیجانم، من و پدرت با همه وجودمون سعی میکنیم هر چی قشنگی دیدیم تو این دنیا، هر چیز خوبی که تجربه کردیم، هر شگفتی یا هر تجربه لذتبخش، هر مسیر روشنی که رفتیم فرصتی بسازیم که تو هم تجربه کنی،
و هر رنجی که دیدیم رو تو نبینی، و چون این جهان بر بیرنجی مطلق بنا نشده، پناهت میشیم تا یاد بگیری چطور شگفتی این جهان رو مزه کنی دلبرکم بیآنکه از دردها بترسی🌈
پ.ن: شاید خودت ندونی، ولی از اولین دیدارمون از من و ما، منی تازهتر ساختی✨💕
خواستم بنویسم دوستت دارم ولی انگار کمه! واژههام برای حسی که دارم کمه خیلی کم؛ باید از این به بعد پابهپای تو منم بیشتر و بیشتر رشد کنم، یاد بگیرم و بشکفم 👼🏻