18/06/2026
En sjov bemærkning til vores sommerfest blev til en idé blev til virkelighed
Skal vi ikke til folkemødet var emnet, så skal vi også havet telt sagde Kathrine Davidsen, ok sagde jeg…
Så kom Gitte Mørch Henriksen og Iben Estrup Ljungmann til og i gang gik vi!
Det blev en stor fest, mange besøgende og vigtige mærkbare samtaler. Jeg er især stolt af at vi har arbejdet ud fra indefra perspektiverne. Mennesker som lever med demens: tak til Pia Knudsen og Samuelsen. Pårørende: tak til Anja Aalund Medarbejdere: tak til Wroblewski og Lærke AkutFys Hemmingsen Lederne: tak til D Eriksen, Sørensen og Kathrine.
Et folkemøde er svært uden moderator så en stor tak til Gabriella Skaaning Løkke
At vi så udover det havde fornøjelse af Martin, Heidi, Gry, Anja, Lotte, Thure, Dorthe og Anders og hyggede os med Claus og Chantal al Arab, gjorde det til en endnu mere aftrykssættende oplevelse. Tusind tak til alle der var med til helt frivilligt at skabe dette fantastiske telt! Tak til opbakning og selskab fra venner og familie.
Vi er alle helt almindelige mennesker med helt almindelige følelser som har brug for at blive mødt af mennesker, og det blev vi i den grad ❤️