21/05/2026
𝐌𝐚𝐣 𝐦𝐚̊𝐧𝐞𝐝𝐬 𝐛𝐥𝐨𝐦𝐬𝐭𝐞𝐫𝐛𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 🌞🌺💐
Maj udgaven af blomsterbinding levede fuldt op til de tidligere udgaver.
Når man får lov at være fluen på væggen hos de fantastiske "blomster-teams" af beboere og frivillige, så observerer man hurtigt, at der er en masse forskelligt på spil.
Selvfølgelig lysten til at lære blomsterbindingens kunst, men også selve samarbejdet mellem beboer og frivillig. Det indeholder en masse skønne positive gaver, som det sikkert ses tydeligt på billederne. Fælles fordybelse, personlige snakke, smil og grin, samt snakke hen over bordet med de andre deltagere. Læreren (Maria) der hele tiden kommer med guldkorn til at skabe blomsterdekorationerne.
Der drikkes kaffe og spises snacks, samtidig med at en masse hænder ses ind over bordet og griber ud efter blomster, sakse, knive og pynteting.
Selv midt i dette fælles fokus er der også overskud til at smile til fotografen når han kommer forbi og "forstyrrer" 😊
Juni måneds kursus bliver også sæsonafslutningen for dette blomsterbindingshold. Vi håber på gensyn senere på året ❤️ rigtig god sommer 🌞
Vigtigt at huske at sige; af hjertet tak til alle jer kære frivillige for at komme og fuldende dette med jeres altid positive og smilende tilgang. Tusind tak 🙏❤️