19/06/2026
Overvejer du at bruge en smule af din fritid på frivillighed? 😉
I Bedre Psykiatri Aarhus mødes vi i frivilliggruppen næste gang den 12. September kl.10.00, hvor vi sammen skal planlægge aktiviteter til sindets dag, som afholdes den 10. oktober.
Eller har du spørgsmål til vores arbejde, og om dine ønsker til frivillighed kan være et match, eller er du pårørende og nysgerrig på vores tilbud, så skriv til os på [email protected]
Læs mere og tilmeld dig her: https://bedrepsykiatriiaarhus.nemtilmeld.dk/26/
Håber vi ses 👋
Vi samler vores frivillige til et møde med fokus på fællesskab, opdateringer og gode samtaler. Kig forbi – vi glæder os til at være sammen med jer.