17/06/2026
Føler du trang til at være perfekt?
Ramt af din indre perfektionist og overansvarlighed?
Så foreslår jeg, at du sætter dig ned til det går over!
Det perfekte findes nemlig ikke - det er en illusion, og din trang er sikkert blot et gammelt, indlært mønster.
At tage ansvar for alt og alle, i en misforstået opfattelse af, at kærlighed; det er noget man gør sig fortjent til.
Ingen holder mindre af dig, hvis du ikke overkommer alt.
Du har værdi, også selvom du ikke præsterer.
Det er ok.
Så sæt dig med en god bog eller film, tag en lur eller gå en tur helt for dig selv.
Verden vælter ikke fordi du holder en pause - tilgengæld får du mere overskud🥰