Zimon August - Dansk

Zimon August - Dansk Kærligheden er MIN vej

Fjern tung, gammel og stillestående energi i dit liv, så du kan finde ro og fred i dit indre og ydre hjem. Når energien er lav, så vil du ikke have overskud til at lave de rigtige handlinger, så du kan få den succes, kærlighed og helbred som du ønsker.

18/06/2026

Har du (også) lånt dagens humør?🧐

Nogle gange vågner du op og føler dig tung, trist, udmattet eller helt fortvivlet.

Og så tror du, at der er noget galt med dig.

Men hvad nu hvis det ikke engang er dine egne tanker eller følelser?

Vi har ikke bare et sind. Vi er også forbundet til et kollektivt felt af tanker, følelser og stemninger. Og lad os være ærlige... det kører nogle dage næsten lige så dårligt som DSB. 😅😉

Ikke alt, vi tuner ind på, er opløftende.

Derfor kan det være vigtigt at skabe sit eget rum. Et sted hvor du kan lande i dig selv igen og mærke, hvad der faktisk er dit.

Med højt vibrerende lydhealing kan du hjælpe nervesystemet med at finde ro, slippe støj og komme tilbage til din egen energi.

I dag kan du spare 50 % via linket:
https://ezme.io/c/WQ/e1Pg

Jeg er nysgerrig... Hvad er den vildeste måde, din krop nogensinde har prøvet at fortælle dig, at en person ikke var den...
16/06/2026

Jeg er nysgerrig... Hvad er den vildeste måde, din krop nogensinde har prøvet at fortælle dig, at en person ikke var den rette?

Ikke bare hovedpine eller træthed.

Jeg mener de der helt absurde ting, hvor kroppen nærmest råbte: "Løb!" 😅

Synes især i kvinder har en vanvittig stærk intuition i jeres krop 🌟😎

Kh Zimon August

P.s. Jeg har taget popkornene frem til jeres historier 🍿😎

"Misery Loves Company" lyder et engelsk ordsprog, som kan oversættes henad - "elendighed elsker selskab".Eller sagt med ...
15/06/2026

"Misery Loves Company" lyder et engelsk ordsprog, som kan oversættes henad - "elendighed elsker selskab".

Eller sagt med andre ord - "Jeg lider, derfor skal du også lide" - det er som krabber der hiver de andre krabber ned i krabbe fælden, hvis de forsøger at undslippe. 🦀🦀

"Ih, se hvor dejligt vi har det her i samme lidelse". fortæller krabberne til hinanden for at overbevise dem selv om det skønne i netop deres særlige udgave af lidelse.

Det er ekstremt vigtigt hvem du omgiver dig med ☝️

Er det nogle, som vil dig det allerbedste og din udvikling?

Eller nogle som vil fastholde dig i den samme rolle som "syg", et offer, én der ikke duer til penge eller hvad end for en rolle og gammel historie som ikke længere tjener dig?

Det er tosset og nej tak til at være deltager i det show. Bryd fri af det og vælg din egen vej.

Ingen roller og historier er alligevel hvem du er i virkeligheden - du kan slippe både de "positive" og "negative" roller og bare være dig.

Hvis du endelig vil spille en rolle og have en historie, hvorfor så ikke vælge en mere positiv én?

F.eks.
* Jeg er det perfekte sted i mit liv lige nu (du kan alligevel ikke være andre steder lige nu)

* Jeg er modig og i stand til at handle på min intuition (for der er alligevel langt mere mod tilgængelig i dig end frygt, og du har prøvet længe nok på at regne det ud rationelt og lyttet til det lille selv)

* Kroppen er sund, stærk og balanceret - den er et tempel for kærligheden som strømmer igennem mig ( og tillad det at ske, og giv slip på alting inde i dig, som siger nej eller har modstand mod den intention)

Du er allerede fri lige nu og her! 🙂 Jeg tror på dig ❤
Kh Zimon August
https://centerofhealing.easyme.dk/intuition-meditation

"Du er ret doven" sagde min far..Og det tog jeg lidt som et hædersmærke - for de mest intelligente er oftest de dovneste...
13/06/2026

"Du er ret doven" sagde min far..

Og det tog jeg lidt som et hædersmærke - for de mest intelligente er oftest de dovneste ;)

Derfor "kom jeg til" at skrive en børnebog med "Verdens Dovneste Dreng" - nemlig Otto.

Som Otto siger i slutningen af børnebogen, da han åbner det ene øje på klem, mens han ligger i sengen "Det tager lang tid, at være doven - nogle gange hele dagen".

Børnebogen skulle have været udgivet nu, men den er stadigvæk i gang med at blive færdiggjort og printet fra forlaget :)

Efter fire voksenbøger, så trængte jeg til at skrive noget andet - noget kortere, sjovere, med illustrationer. Og nej, det passer slet ikke ind i alt det andet jeg laver, jeg kunne bare ikke lade vær.

Sådan er det med mig, jeg har mange interesser, og at følge min passion er det vigtigste for mig. Det er elendig markedsføring og økonomisk gir det bedst mening, at fokusere på én ting.

Men helt ærligt, hvem er nogensinde blevet lykkelig af at gøre det som forventes af én?

Så med "Verdens Dovneste Dreng" der hylder jeg dovenskaben, sove længe, nyde livet og følge sin egen vej. For mange af os er ikke kun fysisk udmattet, men åndeligt og følelsesmæssigt udtømt og har glemt at fylde op først med alt det som gir os energi og som vi elskede at lave som barn.

P.S. Navnet Otto kommer i øvrigt fra tysk og betyder "rigdom" eller "velstand"

Kh Zimon August

SUNDHED ER MERE END SUND KOST 🍏🌱Ingen mængder af bladselleri kan hjælpe dig, hvis du ikke tager dig af din følelsesmæssi...
12/06/2026

SUNDHED ER MERE END SUND KOST 🍏🌱

Ingen mængder af bladselleri kan hjælpe dig, hvis du ikke tager dig af din følelsesmæssige forstoppelse!

Sundhed er meget mere end kosten. Du kender sikkert til masser af mennesker, som er blevet meget gamle uden, at have spist sundt eller trænet.

Du kender sikkert også til andre, som har gjort alt efter bogen, trænet og spist sundt, blevet syge og døde alt for unge.

Vi overser det som i virkeligheden skaber mest stress for os - nemlig vores følelser og tanker!

Vi ender med at være følelsesmæssige forstoppede, hvor vi sluger vores følelser og glemmer at fordøje dem. Vi undertrykker dem eller udtrykker dem på en uhensigtsmæssige måder, hvor vi skader os selv.

Men det behøver ikke være sådan - vi har ibygget i os en naturlig teknik til at forløse denne stress.

Nemlig, at give slip.

Babyer gør det helt naturligt - de falder, kigger sig omkring om nogen har set dem, og hvis ingen har så giver de slip og fortsætter som om intet har hændt.

Du gjorde det også indtil 2 års alderen, hvor du endte i trodsalderen, hvor NEJ blev dit yndlingsord og nu har du lært at holde fast på alt, selvom du egentlig gerne vil give slip..

Få sluppet din "følelsesmæssige forstoppelse" med lyd healing her: https://centerofhealing.easyme.dk/aura-balance-lyd-healing
Kh Zimon August

Lider du ofte af morgen hovedpine og migræne fra morgenen af?😫🤯Morgenhovedpine kan i nogle tilfælde hænge sammen med lav...
10/06/2026

Lider du ofte af morgen hovedpine og migræne fra morgenen af?😫🤯

Morgenhovedpine kan i nogle tilfælde hænge sammen med lavt blodsukker om natten.

Det ser ud til at være mere almindeligt ved lavt stofskifte, fordi leveren ofte lagrer og frigiver mindre glykogen – kroppens sukkerreserve mellem måltiderne.

Når blodsukkeret falder for meget, sender kroppen stresshormoner i vejret, for at få blodsukkeret op igen. Det kan føre til øget produktion af blandt andet prostaglandiner, serotonin og CGRP, som alle er stoffer, der forbindes med migræne og hovedpine.

Lægerne P.A. Gray og H.I. Burtness beskrev i deres arbejde om hypoglykæmisk (lavt blodsukker) hovedpine, at personer med denne type hovedpine ofte havde gavn af hyppige måltider og ekstra kulhydrater mellem måltiderne.

For personer, der regelmæssigt vågnede med hovedpine, anbefalede de i nogle tilfælde at indtage frugtjuice eller anden kulhydratrig mad i løbet af natten.

De beskrev blandt andet en kvinde, som begyndte at drikke 100 ml appelsinjuice klokken 4 om morgenen. I de følgende tre måneder oplevede hun ingen hovedpine. Da hun stoppede med appelsinjuicen, kom hovedpinen tilbage. Da hun genoptog behandlingen, forsvandt den igen.

Forskning peger også på, at lavt blodsukker kan udløse eller forværre migræneanfald. Faste er en af de hyppigst rapporterede migræneudløsere og nævnes af 39–66 % af personer med migræne. Risikoen ser især ud til at stige ved længere perioder uden mad.

Hvis du ofte vågner med hovedpine, kan det derfor være værd at overveje, om blodsukkeret falder for meget i løbet af natten. Nogle oplever bedring ved at spise tilstrækkeligt om aftenen og endda en natsnack, få nok kulhydrater i kosten fra frugt feks eller have et lille kulhydratholdigt mellemmåltid før sengetid.

Det er dog vigtigt at huske, at hovedpine og migræne kan have mange forskellige årsager. Lavt blodsukker er én mulig forklaring – ikke nødvendigvis den eneste.

Referencer:
• Gray PA, Burtness HI. "Hypoglycemic Headache."
• "Glucose-Related Traits and Risk of Migraine—A Potential Mechanism and Treatment Consideration."

Kan anbefale sukkerkost for perfekt krop, hvor vi øger stofskiftet naturligt, sænker stresshormonerne og gir dig mere energi igen 🙏

Du behøver ikke være udmattet og træt hele tiden
https://centerofhealing.easyme.dk/medlemsklub

Kh Zimon August

09/06/2026

"Jeg blev forbavset i går" 🫣

I går fik jeg taget en test af mit stofskifte. Det gør jeg cirka én gang om måneden, fordi jeg tidligere både har haft for højt og for lavt stofskifte.

Da jeg vågnede i går, kunne jeg mærke, at noget ikke var, som det skulle være. Jeg havde stort set alle de symptomer, jeg forbinder med lavt stofskifte. Og ganske rigtigt – testen viste også, at det var lavt.

Det mærkelige er, at der ikke var sket nogen fysisk ændring. Jeg havde ikke ændret kost, kosttilskud eller andre vaner. Der var ikke nogen oplagt forklaring.

Senere fik jeg sat ord på nogle ting, der fyldte. Jeg fik udtrykt mine behov, sagt det, der skulle siges, og talt ærligt om det, jeg gik og bar på.

Og i dag er symptomerne væk.

Det er selvfølgelig bare min personlige oplevelse, men det minder mig endnu en gang om, hvor tæt forbundet krop og følelser kan være.

For mig er halschakraet et af de vigtigste energicentre overhovedet. Evnen til at tale sin sandhed, sætte grænser og udtrykke sine behov kan nogle gange gøre en større forskel, end vi tror.

Vi kan spise perfekt, sove godt, træne og alligevel. Hvis følelserne ikke bliver udtrykt og håndteret, så kan kroppen blive blokeret.

Find lyd healingen af hals chakraet her til kun 95 kr
https://ezme.io/c/WQ/uftv

Svært ved at tabe dig, uanset hvad du spiser eller træner..? ⁉️Hvor det føles som om din krop bare nægter at smide fedte...
08/06/2026

Svært ved at tabe dig, uanset hvad du spiser eller træner..? ⁉️

Hvor det føles som om din krop bare nægter at smide fedtet? 😖

Så har du måske denne udfordring (og heldigvis også en simpel løsning)

Nemlig .. lavt stofskifte 🤔

A hva for en fisk? Lavt stofskifte?

Dit stofskifte er som din indre brændstofmotor, som hjælper dig med energi og forbrænding.

Og indtil du får dit stofskifte på plads, så vil det være som at kæmpe op af bakke med håndbremsen trukket, når du forsøger at tabe dig.

Der er en lang liste af symptomer på lavt stofskifte - f.eks.: at tage på i vægt, men ikke kan tabe det igen, søvnløshed, tør hud, dårlig hukommelse, udbrud af vrede, forstoppelse og hårtab.

Og tro mig, jeg har prøvet at have både for lavt og for højt stofskifte - lavt stofskifte gør én ulidelig træt selv efter nok søvn, og alt bliver en stor opgave - og nærmest alle symptomer imellem himmel og jord kan man have.

Når den elektriske spænding er under -20 mV i hele kroppen, vil vi formentlig have lavt stofskifte uden at vide det.

De fleste som forsøger sig med kostændringer og mere træning vil efter få måneder eller år være tilbage på samme vægt eller højere, så hvordan øger vi succesraten?

Først og fremmest, så skal vi se på hvordan vi får kroppens brændstofmotor som stofskiftet er i gang igen.

Og ikke mindst, se på stofskiftes største "fjender" som er især fluor, klor og brom der "stjæler" pladsen i dine stofskiftehormoner fra joden, som burde være der.

Så man får det man vil kalde "falske" stofskiftehormoner, så alting ser fint ud på ens tal - men man har det elendigt og det ligner ens hals og hage går ud i ét med brystkassen.

Og den jod som er tilsat i saltet i Danmark er bare ikke nok - ej heller de kosttilskud man kan få med jod i Danmark, som er baseret på tang.

Hvis du vil have stofskiftet i gang i gang og rent faktisk få varige resultater med lethed og nydelse, så du kan spise alt med måde, så kom med på "kropsvægt i balance" eller
"den gyldne pille" healingen.

Når man får sit stofskifte op at køre, så er det ikke et quickfix (øv, ikke noget med 10 kg på 10 dage her). For at være helt ærlig, så sker der ikke en fløjtende fis ofte de første 6 mdr!

Men fra den sjette måned til det hele år - WOW. Når stofskiftet kommer i gang, så vil du blive overrasket. Alt det gode arbejde du har gjort får endelig afkast.

Og hvis du er lidt utålmodig og ikke kan vente et halvt år, så vil kropsvægt lyd healingen som kigger blandt på stofskiftet hjælpe dig med at speede processen op: https://ezme.io/c/WQ/zdX2

Det er 4 sessioner som hjælper mod sukkertrang, få dit energiniveau op at køre, stofskifte, hjælper lymfesystemet og ikke mindst den følelsesmæssige forstoppelse som ofte er involveret i vægten.

Det allerbedste program jeg har til at få stofskiftet i gang er "sukkerkost for perfekt krop", hvor vi giver stofskiftet de næringsstoffer, som den har brug for og skruer op for forbrændingen: https://centerofhealing.easyme.dk/medlemsklub

Men du kan selvfølgelig også prøve med den tilgang, som du har prøvet mange gange før.. og prøve den igen.. og igen.. og igen..

Kh Zimon August

Gratis lyd healing - Slip modstanden mod livet! https://youtu.be/rigW0n7QOTwHvad er den éne ting, som holder de fleste m...
07/06/2026

Gratis lyd healing - Slip modstanden mod livet! https://youtu.be/rigW0n7QOTw

Hvad er den éne ting, som holder de fleste mennesker tilbage fra at opleve bedre helbred, kærligere relationer og flere penge?

Vores modstand! Vi har oftest modstand mod ikke bare at undvære overstående - men også at have dem!

I denne gratis lyd healing vil vi arbejde med at slippe den indre modstand fri, så du kan mærke på egen krop forskellen.

Find flere lyd healinger her og gratis prøver på det: https://centerofhealing.easyme.dk/aura-balance-lyd-healing

Hvad er den éne ting, som holder de fleste mennesker tilbage fra at...

Wow, der findes nogle fuldstændige fantastisk smukke "evigheds" buketter med tørrede og malede blomster, det gir mening ...
05/06/2026

Wow, der findes nogle fuldstændige fantastisk smukke "evigheds" buketter med tørrede og malede blomster, det gir mening det er så populært og moderne 👀

Køb dem én gang og så skal du ikke tænke på at vande dem, og så kun til 300 kr...

Men er det god feng shui? 🤔

Tørrede blomster har ingen eller meget lidt livs energi (også kaldet Chi) tilbage i sig. Lidt ligesom at spise mad uden næringsværdi, så vil det dræne kroppen mere end det giver den. Kroppen skal jo bruge energi på at forbrænde det og går på jagt efter mere mad for at finde den næring, som den i virkeligheden søgte.

I vores hjem vil døde og tørrede blomster blive anset som uheldig for ens feng shui (og jeg har været i så mange hjem, og ved det er virkelig populært), fordi det dræner ens vitalitet og energi.

Forestil dig, at du f.eks. har den i din personlige succes retning den døde buket, hvad vil det tiltrække eller sågar din forholdsretning ?🥀

Så frem med friske blomster /planter og buketter i stedet for, nyd den friske yang energi fra dem 🌺🌸💐🍀 du kan også have plastik blomster, men vær opmærksom på at plastik tilhører ild elementet🔥

Husk du kan tilmelde dig grundlæggende praktisk feng shui her og få styr på alt det basale på ingen tid 😍👌
https://centerofhealing.easyme.dk/praktisk-feng-shui

Adresse

Copenhagen
2400

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Zimon August - Dansk sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Praksis

Send en besked til Zimon August - Dansk:

Del