08/06/2026
Svært ved at tabe dig, uanset hvad du spiser eller træner..? ⁉️
Hvor det føles som om din krop bare nægter at smide fedtet? 😖
Så har du måske denne udfordring (og heldigvis også en simpel løsning)
Nemlig .. lavt stofskifte 🤔
A hva for en fisk? Lavt stofskifte?
Dit stofskifte er som din indre brændstofmotor, som hjælper dig med energi og forbrænding.
Og indtil du får dit stofskifte på plads, så vil det være som at kæmpe op af bakke med håndbremsen trukket, når du forsøger at tabe dig.
Der er en lang liste af symptomer på lavt stofskifte - f.eks.: at tage på i vægt, men ikke kan tabe det igen, søvnløshed, tør hud, dårlig hukommelse, udbrud af vrede, forstoppelse og hårtab.
Og tro mig, jeg har prøvet at have både for lavt og for højt stofskifte - lavt stofskifte gør én ulidelig træt selv efter nok søvn, og alt bliver en stor opgave - og nærmest alle symptomer imellem himmel og jord kan man have.
Når den elektriske spænding er under -20 mV i hele kroppen, vil vi formentlig have lavt stofskifte uden at vide det.
De fleste som forsøger sig med kostændringer og mere træning vil efter få måneder eller år være tilbage på samme vægt eller højere, så hvordan øger vi succesraten?
Først og fremmest, så skal vi se på hvordan vi får kroppens brændstofmotor som stofskiftet er i gang igen.
Og ikke mindst, se på stofskiftes største "fjender" som er især fluor, klor og brom der "stjæler" pladsen i dine stofskiftehormoner fra joden, som burde være der.
Så man får det man vil kalde "falske" stofskiftehormoner, så alting ser fint ud på ens tal - men man har det elendigt og det ligner ens hals og hage går ud i ét med brystkassen.
Og den jod som er tilsat i saltet i Danmark er bare ikke nok - ej heller de kosttilskud man kan få med jod i Danmark, som er baseret på tang.
Hvis du vil have stofskiftet i gang i gang og rent faktisk få varige resultater med lethed og nydelse, så du kan spise alt med måde, så kom med på "kropsvægt i balance" eller
"den gyldne pille" healingen.
Når man får sit stofskifte op at køre, så er det ikke et quickfix (øv, ikke noget med 10 kg på 10 dage her). For at være helt ærlig, så sker der ikke en fløjtende fis ofte de første 6 mdr!
Men fra den sjette måned til det hele år - WOW. Når stofskiftet kommer i gang, så vil du blive overrasket. Alt det gode arbejde du har gjort får endelig afkast.
Og hvis du er lidt utålmodig og ikke kan vente et halvt år, så vil kropsvægt lyd healingen som kigger blandt på stofskiftet hjælpe dig med at speede processen op: https://ezme.io/c/WQ/zdX2
Det er 4 sessioner som hjælper mod sukkertrang, få dit energiniveau op at køre, stofskifte, hjælper lymfesystemet og ikke mindst den følelsesmæssige forstoppelse som ofte er involveret i vægten.
Det allerbedste program jeg har til at få stofskiftet i gang er "sukkerkost for perfekt krop", hvor vi giver stofskiftet de næringsstoffer, som den har brug for og skruer op for forbrændingen: https://centerofhealing.easyme.dk/medlemsklub
Men du kan selvfølgelig også prøve med den tilgang, som du har prøvet mange gange før.. og prøve den igen.. og igen.. og igen..
Kh Zimon August