03/04/2026
Hej allesammen 👋🏼
Vi er på påskeferie og er tilbage igen d. 7. April. 🐣
Det bliver med fornyet energi, og med en ny person i teamet. Rie er nemlig gået på barsel, og derfor vil Tobias, som også er uddannet kiropraktor fra SDU Odense, være til rådighed i denne periode.
I kan bestille tid allerede nu online, eller vente til vores telefon igen er åben d. 7. april.