20/06/2026
Der var en periode, hvor jeg sagde undskyld flere gange om dagen. For ting, jeg ikke engang var sikker på, jeg havde gjort.
Jeg gik på listefødder i mit eget hjem og øvede mine sætninger i hovedet, før jeg sagde dem højt.
Og hver gang jeg mærkede, at noget var galt, hørte jeg: «Du overreagerer. Du er for følsom.»
Det værste var ikke skænderierne.
Det var, at jeg langsomt holdt op med at stole på min egen mavefornemmelse.
Som psykolog ved jeg i dag, hvor mange – især kvinder – der lever sådan uden at have ord for det.
Derfor har jeg lavet «Manipuleret? – Stop det lige NU!».
Du er ikke for meget. Og du husker ikke forkert.
Lær mere - se link i kommentar