15/05/2026
Jeg har tænkt på om jeg skulle skrive dette opslag eller heller lade være.
Ja jeg står herhjemme og giver massage.
Når du betaler over MobilePay går beløbet direkte til min arbejdsgiver Flexvirk. Det betyder at jeg har et job på time betaling .
Når du bestiller en tid, må du gerne passe din tid.
Over de sidste par uger har jeg oplevet flere gange at folk bliver væk.
Jeg har måtte ringe og nogle svare mig slet ikke.
Når jeg anmoder om de 250kr hvis man ikke kommer.
Ja så oplever jeg tit at måske kommer folk så slet ikke mere. Eller folk bliver måske lidt vrede .
Der er åbenbart ikke respekt om min tid.
For som folk siger, jeg står jo bare herhjemme.
Det er en ringe opførsel.
Det er ikke rettet mod nogle bestemte, men flere der er begyndt på den adfærd.
Jeg overvejer om man skal betale for sin massage dagen før man har tid .
Det er ihvertfald ikke noget der er holdbart for mig i længden.