10/06/2026
Uuh der er lige landet en kasse af de her lækre lipbalms fra Cana Care 🌸
Jeg måtte selvfølgelig straks prøve den af - uh hvor er den lækker!
Jeg kan godt lide at den er så ren som den er og så føles læberne faktisk bløde virkelig længe efter den er påført... helt uden jeg føler den klistrer. Jeg er fan!
100% ren og naturlig, blødgørende balsam - 79kr
Skriv hvis jeg skal lægge en klar til dig i klinikken ;)
Kan også hænges ud på stakittet til dig, hvis ikke jeg er hjemme ;)