19/06/2026
Trænerskifte i KGI⚽️
Nuværende træner Jeppe Nørgaard har ønsket at stoppe som træner her til sommerferien grundet hans arbejde.
I tirsdags præsenterede vi herre senior truppen for deres nye træner, som bliver Ole ‘Post’ Hansen. Ole er en meget erfaren træner fx fra Skamby, Hårslev og Særslev og vi er i KGI meget glade for at Ole har sagt ja til trænerposten i KGI.
Ole pointerede at han ikke bliver en spillende træner som de to foregående trænere, men kommer til at lede holdet fra sidelinjen af☺️
Ole glæder sig meget til at komme i gang med trænerjobbet i KGI fra august af.
Emil Pedersen, der har været holdleder for serie 4 de sidste par år, sammen med Christoffer Nielsen, vil gerne afløses som holdleder her fra august af.
Tak for den store indsats til både Jeppe Nørgaard og Emil Pedersen🙏
Begge gutter fortsætter heldigvis som spillere i Klinte😃