Det lille Behandlerhus v/ Lise Herskind

Det lille Behandlerhus v/ Lise Herskind Kontaktoplysninger, kart og anvisninger, kontaktformular, åbningstider, tjenester, stjerner, fotos, videoer og meddelelser fra Det lille Behandlerhus v/ Lise Herskind, Alternativ og holistisk helsepleje, Strædet 4a, Regstrup.

Nogle eventyr begynder ikke med et skridt.De begynder med et øjeblik.Et glimt af sol på vandet.Et hjerte, der åbner sig....
06/06/2026

Nogle eventyr begynder ikke med et skridt.

De begynder med et øjeblik.

Et glimt af sol på vandet.
Et hjerte, der åbner sig.
Og en stille følelse af, at livet kalder på noget mere.

Noget smukt.
Noget frit.
Noget levende.

Eventyret begynder,
inde i os.

Når vi tør sætte sejl efter det, der kalder på os.
Når vi tør vokse.
Når vi tør åbne hjertet lidt mere for kærligheden, glæden og alt det smukke, der allerede er omkring os.

Sommeren minder os om det.

At lykken ofte findes i de stille øjeblikke.
I lyset.
I friheden.
I følelsen af at være præcis dér, hvor vi skal være.

❤️

Der er “noget” med energien i de her dage (igen)… det er lidt frem, tilbage og så rundt i ring og forfra ⚡️🥴  Så jeg tra...
28/05/2026

Der er “noget” med energien i de her dage (igen)… det er lidt frem, tilbage og så rundt i ring og forfra ⚡️🥴
Så jeg trak et kort, egentlig til mig selv, men tænkte der måske er andre som også kan bruge en lille “kortpause”… 🤭

Så lad ikke frygten stoppe dig.
Ikke frygten for at fejle.
Ikke frygten for at være for meget.
Ikke frygten for hvad andre tænker.

Det er ofte ikke livet der holder os tilbage 
men de historier vi fortæller os selv om, hvad der kan gå galt.
Men på den anden side af frygten
venter friheden.
Udviklingen.
Livet.
Du behøver ikke være frygtløs for at tage næste skridt.
Du skal bare være villig til ikke længere at lade frygten bestemme retningen.

God eftermiddag 🤗
Lise ✨

Det smukke kort er fra “cirkus of life” af Britta Baumann

At miste sin mor som ung kvinde sætter spor for livet.
Der er noget særligt sårbart i at stå dér mellem ungdom og voksen...
16/05/2026

At miste sin mor som ung kvinde sætter spor for livet.
Der er noget særligt sårbart i at stå dér mellem ungdom og voksenliv uden den hånd, man troede man skulle følges længere med.

Når man mister sin mor tidligt, mister man ikke bare et menneske.
Man mister et sted at gå hen med sit indre barn.
Et blik der kendte én før man selv gjorde.
En favn man troede ville være der “senere”.
Ved mærkedage.
Ved hjertesorg.
Når livet gør ondt.
Når man selv bliver mor og opdager, hvor meget man stadig har brug for sin egen.

Sorgen ændrer form med årene.
Den larmer ikke så højt længere.
Men den bor for altid i én.
Som et stille ekko gennem livet.
I savnet over ikke at kunne ringe.
I ønsket om at dele det smukke og det svære.
I de øjeblikke hvor man mærker, hvor meget en mors kærlighed betyder, også længe efter hun er væk.

Og samtidig…
så lærer man noget om styrke.
Om at rejse sig.
Om at blive sin egen trygge havn.
Man lærer at bære kærligheden videre indeni.
For mennesker vi elsker, forsvinder ikke helt.
De lever videre i vores stemme, vores hænder, vores omsorg, vores måde at være i verden på.

I dag er det 30 år siden jeg selv mistede min mor.

30 år….
Et helt liv næsten.
Og alligevel kan savnet nogle dage stadig føles helt tæt på.

For savn bliver ikke nødvendigvis mindre med tiden, men bliver stille vævet ind i den, vi er.

I dag sender jeg kærlighed til den unge pige jeg var dengang.
Og taknemmelighed til den kvinde jeg er blevet.

Savnet forsvinder aldrig helt.
Men det gør kærligheden heller ikke ❤️

Lise ✨

Mors dag ❤️‍🩹
For nogen er den fyldt med blomster, morgenkaffe og varme favntag.
For andre vækker den savn, stilhed, min...
10/05/2026

Mors dag ❤️‍🩹

For nogen er den fyldt med blomster, morgenkaffe og varme favntag.
For andre vækker den savn, stilhed, minder. Eller bare en mærkelig tomhed, man næsten ikke kan forklare.

Jeg har ikke haft min mor i 30 år.
Og opdager stadig nye lag i det at mangle en mor.
Ikke som et hul, der skal fyldes ud.
Mere som et sted i mig, der har lært at vokse på en anden måde.

For med årene har jeg forstået noget vigtigt:
At vi kan lære at blive mor for os selv.
At vi kan holde os selv, når livet gør ondt.
Tale mildt til os selv i stedet for hårdt.
Give os selv ro, omsorg, næring og kærlighed med samme blidhed som vi ville give et barn vi elsker ❤️

Måske er det også en slags modenhed.
At opdage at det indre barn i os ikke behøver stå alene og vente resten af livet.
At den voksne kvinde vi er blevet til, kan sætte sig ved siden af hende og sige:
“Jeg er her nu.”

Så i dag sender jeg kærlighed til alle former for mødre.
Dem vi har.
Dem vi er.
Dem vi savner.
Dem vi mistede.
Og den stille, stærke moderlige selvomsorg, vi langsomt lærer at bære inde i os selv ❤️

I dag har jeg fødselsdag 🥹✨🇩🇰Og jeg mærker det ikke kun som endnu et år,men som en skøn påmindelse om udvikling.Om alt d...
05/05/2026

I dag har jeg fødselsdag 🥹✨🇩🇰

Og jeg mærker det ikke kun som endnu et år,
men som en skøn påmindelse om udvikling.
Om alt det der gennem årene har formet, åbnet og blødgjort mig.

Vi er ikke de samme, som vi var.
Og heldigvis for det.
Noget i os vokser hele tiden
når vi tør lytte, give slip, mærke efter
og vælge os selv lidt mere ærligt.

Så i dag vil jeg gerne give lidt ekstra 🌿
Ikke som en fejring af mig ☺️
men som en fejring af livet, bevægelsen og den gode energi vi altid kan vælge at invitere ind.

✨ 2 for 1 – kun i dag ✨

Alle der booker en tid i dag, får dobbelt op (af samme behandling)
Altså 2 behandlinger/sessioner for éns pris 🥳

Eneste krav er : du skal booke tid i dag d. 5/5 og begge behandlinger skal bruges af samme person 🤗 Hvornår, bestemmer du selv.

Måske er det netop nu du har brug for et rum
til ro, forløsning og ny energi.

Jeg glæder mig til at holde det rum for dig ❤️

Kærligst
Lise - Det lille Behandlerhus ☀️

(Book via link øverst på siden - eller skriv på Messenger/sms 🙌)

Jeg hører det meget i klinikken for tiden, 
flere af mine klienter siger det samme:“Der er noget, der føles off, men jeg...
11/04/2026

Jeg hører det meget i klinikken for tiden, 
flere af mine klienter siger det samme:
“Der er noget, der føles off, men jeg kan ikke helt sætte ord på hvad.”

En træthed, der ikke helt kan soves væk.
En uro i kroppen.
En følelse af, at noget mangler, selvom der egentlig er “nok”.
Og midt i det hele en længsel.
Efter mere frihed.
Mere liv, mere ægthed.

Måske begynder det også at vise sig i dine relationer, at noget føles lidt fladt og gentagende.
Ikke fordi kærligheden mangler.
Men fordi noget i dig er i bevægelse.

Det er som om vi er havnet i mellemrummet mellem hvor vi var og hvor vi skal hen.

Og der kan det til tider føles som den vildeste rutchebane. Det gamle kan ikke mere og det nye er endnu ikke helt i sigte. Det er nærmest som at miste fodfæste for en stund.

Men måske er det ikke forandringen, der gør det svært, men vores modstand på den.

Så du behøver ikke kæmpe imod, men bare være i det og lade det bevæge sig igennem dig.

Det kræver øvelse ja, men vi skal jo starte et sted.

Vær nænsom ved dig selv ❤️🙏

Uro, opbrud…konflikt 🌎😵‍💫 Og midt i det hele vælger jeg bevidst at øve mig i at ha’ taknemmeligheden med, for der er SÅ ...
10/04/2026

Uro, opbrud…konflikt 🌎😵‍💫

Og midt i det hele vælger jeg bevidst at øve mig i at ha’ taknemmeligheden med, for der er SÅ meget at få øje på. 🤩🙏

I går var det solskin, nye sprøde danske agurker, et venskab der beriger og skabte glæde og grounding på en smuk gåtur langs vandet ❤️

I dag er det røde blomster, varm te i koppen og healing fra lille A der har lagt sig til rette på mine ben, mens det suser i træerne udenfor 🥰🙏

Små ting, som gør noget ved mig.
Samler mig.
Beroliger mit nervesystem.
Fylder op og minder mig om, at der, midt i det hele, stadig er så meget, der er godt 💫

Måske er det ikke altid ude i det store, vi skal lede ? Men i det, der allerede er lige her for næsen af os 😍

Hvad er du taknemmelig for i dag? 🥰

God weekend 🤗

Der er en helt særlig råstyrke i det, der insisterer på at bryde gennem sprækkerne. Det minder mig om, at livet ikke ven...
04/04/2026

Der er en helt særlig råstyrke i det, der insisterer på at bryde gennem sprækkerne. Det minder mig om, at livet ikke venter på perfekte omstændigheder, men finder vej, præcis hvor det er.
Nogle gange skal man stå i mørket og det opbrudte for at finde ud af, hvor stærk ens trang til lyset egentlig er. For i sidste ende handler det ikke om, hvor man starter, eller hvad der holder en tilbage, det handler kun om den retning, man vælger at gro i. 🌱

Glædelig påske 🐣❤️

Der er en bevægelse i energien lige nu.Jeg mærker det.En træthed, der ikke bare kan soves væk.
En tunghed i kroppen.
Som...
19/03/2026

Der er en bevægelse i energien lige nu.

Jeg mærker det.

En træthed, der ikke bare kan soves væk.
En tunghed i kroppen.
Som om jeg bevæger mig lidt langsommere end resten af verden.

Måske mærker du det også ?

For selvom lyset er kommet tilbage,
og alting omkring os begynder at spire,
så vågner kroppen ikke altid i samme tempo.

Min krop gør i hvert fald ikke.
Den vågner langsomt.
Stille. Lag for lag.
Efter måneder med mørke og ro
skal den finde en ny rytme.
Hormonerne ændrer sig.
Nervesystemet justerer.
Energien flytter sig.
Og det kan mærkes.
Som træthed.
Som tunghed.
Som om man ikke helt er med.

Men vi er med, 
bare på en anden måde.
Vi er ikke bagud,
men i gang med en omstilling.

Så i stedet for at presse kroppen frem,
øver jeg mig i at gå med den.
Få lys i øjnene.
Trække vejret lidt dybere.
Give mig selv pauser, uden dårlig samvittighed.
Kroppen ved godt, hvad den laver.
Den skynder sig bare ikke 🌿

Hvis du mærker, at din krop kalder på lidt ekstra støtte i den her overgang,
så holder jeg rum for netop det.
Ro. Regulering. Blid landing i dig selv.
Du er altid velkommen 🤍

Lise - det lille Behandlerhus 🌱🌸

Hvad nu hvis
det aldrig var os, der var noget galt med.Hvad nu hvis
det bare var alle stemmerne omkring os,
der havde en...
08/03/2026

Hvad nu hvis
det aldrig var os,
der var noget galt med.

Hvad nu hvis
det bare var alle stemmerne omkring os,
der havde en mening om,
hvordan et liv burde leves.

Hvad nu hvis
vi som børn, mærkede verden
lidt dybere,
lidt stærkere,
lidt mere ærligt
end det der kunne være i kassen.

Og hvad nu hvis
det aldrig var for meget,
men resten bare for lidt.

Hvad nu hvis
de voksne omkring os
gjorde deres bedste
med de kort de selv havde fået.
Men at deres sandheder
aldrig var vores.

Hvad nu hvis
det vi lærte at kalde forkert
i virkeligheden var
vores styrke.

Vores følsomhed.
Vores vilje.
Vores måde at være i verden på.

Hvad nu hvis
barnet i os
aldrig var problemet.
Men at vi endnu ikke havde lært
at verden også kan være trang
for dem der mærker livet
med hele hjertet.

Og hvad nu hvis
det vi gør nu,
ikke er for at kunne blive en anden.

Men bare for
at finde hjem igen.

Hjem til dem vi altid var.

🌸💪❤️

Adresse

Strædet 4a
Regstrup
4420

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 09:30 - 17:15
Tirsdag 09:30 - 17:00
Onsdag 09:30 - 17:15
Torsdag 09:30 - 17:15
Fredag 09:00 - 16:15

Telefon

+4551727206

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Det lille Behandlerhus v/ Lise Herskind sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Praksis

Send en besked til Det lille Behandlerhus v/ Lise Herskind:

Del