12/06/2026
Søndag var der cykelrally i Asp hvor der blev samlet ind til de forskellige foreninger ved hallen, vi deltog med rickshawscyklerne.
Dejligt at vi måtte være med og nyde det gode fællesskab og sammenhold der er i byen.
Ugen er gået gymnastik, luge lidt i haven, oplæsning og de små kom på besøg torsdag formiddag, så skønt at have besøg af vuggestuen.
Byggeriet skrider planmæssigt frem. Nu er sandpuden kommet op i niveau og der arbejdes med kloakrør. Rigtig god weekend til alle vore følgere🥰