09/06/2026
🌸 “A la Llar d’Argentona hem creat la nostra catifa de flors per celebrar la Diada de les Flors d’Argentona.
Un espai compartit, ple de colors, perfums i records que desperten converses i somriures.
🌼 Objectiu: fomentar la creativitat, la participació i el benestar emocional a través d’una activitat sensorial i comunitària.
🌿 Avaluació: els residents han mostrat interès, implicació i orgull pel resultat final, reforçant el vincle amb el grup i amb les tradicions del poble.Visca la nostra Comunitat!!!
LlarDArgentona # Argentona GentGranActiva