24/05/2026
Penso que el més especial no són només les peces que neixen al taller, sinó tot el que passa mentre les creem, però que bé que cada persona que ha passat per ell pugui gaudir de la seva creació i fer racons especials que amagaran històries úniques 🤍
Per això cada peça em recorda per què vaig començar
I tot això fet amb amor i mans reals, res de IA 😝
🍭 Gràcies per omplir el taller de sensibilitat ⭐