29/05/2026
No és un problema de mòbil. És un problema de desconnexió. D’ells mateixos. Del que senten. Del que necessiten.
Cada vegada veiem adolescents més connectats…
i alhora més desbordats, més perduts, més sols. El detox digital no va de prohibir. Va de recuperar.
Recuperar espais. Recuperar calma. Recuperar el vincle amb un mateix i amb els altres.
Per això obrim un espai per a adolescents
on poder parar, entendre què passa
i començar a fer-ho diferent.
Si creus que pot encaixar pel teu fill/a,
escriu-nos i t’expliquem.