02/06/2026
✨ Matí ple de música, emocions i connexions intergeneracionals!
Les persones usuàries del Centre de Dia i de la Residència Assistida de la Fundació Sant Hospital, juntament amb usuaris de la Llar Sant Josep, han gaudit aquest matí d’un taller de musicoteràpia a càrrec de Nina Planavila i un concert a la Sala Sant Domènec, a càrrec del projecte social de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell, de Lleida. Una experiència que ha omplert l’espai de melodies i bons moments. 🎶
Tot seguit, un grup d’usuaris del Centre de Dia i de la Llar Sant Josep s’han desplaçat a la Sala d’Actes de l’Ajuntament per participar en l’acte de cloenda del projecte d’aprenentatge i servei “Ens Escrivim”, que han compartit al llarg d’aquest curs amb l’alumnat de 3r d’ESO de La Salle. 💌🤝
Un projecte que ha creat vincles, ha fomentat l’intercanvi d’experiències i ha demostrat el valor de compartir temps, històries i aprenentatges entre generacions.