18/06/2026
La Casa de Cultura Ignacio Aldecoa ha inaugurado hoy la exposición ‘Natura ederra da – La naturaleza es hermosa’, de la artista alavesa Alazne Mancha. 🎨
Alazne trabaja en el taller Lantze de Laudio, en el área industrial de Indesa, el centro especial de empleo participado por instituciones públicas.
La muestra, organizada en colaboración con Indesa, reúne 15 pinturas al óleo donde la artista plasma su mirada única sobre la naturaleza y las danzas vascas, sus principales fuentes de inspiración.
📅 Podrá visitarse hasta el 1 de agosto.
¡No os lo podéis perder! ✨
—————————
Ignacio Aldecoa Kultura Etxean Alazne Mantxa artistaren ‘Natura ederra da’ erakusketa inauguratu da gaur. 🎨
Alaznek Laudioko Lantze tailerrean lan egiten du, Indesaren arlo industrialean. Enplegu zentro berezi horretan erakunde publikoek.
Erakusketa Indesarekin elkarlanean antolatu da, eta 15 olio-pintura biltzen ditu. Bertan, artistak euskal naturari eta dantzei buruzko bere begirada bakarra islatzen du, inspirazio-iturri nagusiak.
📅 Erakusketa abuztuaren 1era arte egongo da ikusgai.
Ezin duzue galdu! ✨