14/06/2026
Maailma tuntuu tällä hetkellä monin tavoin levottomalta.
Uutisvirta täyttyy sodista, konflikteista ja yms.
Joskus huomaan jääväni jumiin siihen, miten vosin olla tietoinen ympärillä tapahtuvista asioista ilman, että ne alkavat hallita omaa sisäistä maailmaani.
Olen viime vuosina vähentänyt uutisten seuraamista merkittävästi.
En siksi, että haluaisin ummistaa silmäni todellisuudelta vaan siksi, että haluan ottaa enemmän vastuuta siitä, millaisessa tunnetilassa elän päivästä toiseen.
En voi vaikuttaa kaikkeen, mitä maailmassa tapahtuu.
M***a voin vaikuttaa siihen, kuinka paljon tilaa annan pelolle, huolelle ja jatkuvalle hälytystilalle omassa mielessäni ja kehossani.
Uskon, että mitä enemmän pystymme luomaan turvaa, vakautta ja luottamusta omaan sisäiseen maailmaamme, sitä enemmän voimme tuoda niitä myös ympärillemme.
Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?
Kuinka sinä pidät huolta omasta sisäisestä tasapainostasi aikana, jolloin maailma tuntuu välillä myrskyävän?
💛 Johanna