01/04/2020
Koska en tällä hetkellä käy salilla, niin jotain sitä on pakko keksiä, joten olen alkanut lenkkeilemään (n. 10v tauon jälkeen).
Viikon sisään viides (5) lenkki, ja tämän mitta oli 12km. Sinäänsä tyytyväinen että jakso edes juosta koko matkan, noin 5min30sek kilometri vauhdilla. Ei se kuntosali ole Ihan tuhonnut sitä joskus jonkinlaista juoksukuntoa!
Ps. Tuli orpo olo kun GPS mittari kommentoi korvaan 10km kohdalla: "Ten kilometers, halfway through! You can do it! "