15/12/2021
Heippa pitkästä aikaa ja maailma suurimmat pahoittelut ettei musta ole hetkeen kuulunut mitään 🖤
Osa teistä tietääkin, että jäin muutama viikko sitten sairauslomalle enkä valitettavasti pääse enää töihin palaamaan ennen äitiyslomaa joka alkaa 28.12. Olen jo pitkään halunnut tänne asiasta kirjoittaa, m***a jostain syystä se on tuntunut ihan tosi vaikealta!
Meidän kovasti toivottu raskaus on ollut mun keholle todella vaikea alkupahoinvointeineen, huimauksineen ja selkäkipuineen. Tätä on ollut vaikea hyväksyä.
Tuntuu pahalta, että oon joutunut tämän vuoden aikana aiheuttamaan monelle pettymyksen perumalla tai siirtämällä hieronta-aikaa. Ootte kaikki olleet kuitenkin tosi ihania & empaattisia ja kaikesta huolimatta aina vaan tulleet mulle uudestaan asiakkaiksi. Tästä olen ihan äärettömän kiitollinen jokaiselle teille 🖤
Viime viikolla palautin avaimet Töölöön ja koti-toimisto on pikkuhiljaa muuttumassa uuden tulokkaan huoneeksi. On aika siis kääntää uutta sivua elämässä ja jättää yrittäjyys hetkeksi taka-alalle. Haluan kiittää kaikkia mun kultaisia asiakkaita kuluneista vuosista. Miettikää, osa on käynyt mulla säännöllisesti ihan sieltä 2017 vuodesta! Voin ihan aidosti sanoa, että tulee teitä kova ikävä 🖤
En osaa vielä sanoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan, m***a sen tiedän että haluan ylläpitää ammattitaitoani enkä missään nimessä aio näitä töitä jättää kokonaan. Yritykseni säilyy edelleen hengissä, kuten tämä tili myös. Tulen tänne varmasti omien fiilisten mukaan päivittelemään kuulumisia, joten pysy kuulolla 🖤
Kiitos, kumarrus ja etähalaus! Nauttikaa joulusta ja muistakaa levätä 😚🖤