01/12/2023
Η απώλεια βάρους μέσω της υγιεινής διατροφής μπορεί να επιβραδύνει σημαντικά τη βιολογική γήρανση του εγκεφάλου, σύμφωνα με τις παρατηρήσεις μίας μελέτης που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό eLife.
Συγκεκριμένα, η επιστημονική ομάδα της έρευνας παρατήρησε ότι οι εθελοντές που έκαναν Μεσογειακή δίαιτα κατάφεραν να περιορίσουν την ταχύτητα της βιολογικής γήρανσης του εγκεφάλου, ακόμα και αν μείωσαν πολύ λίγο το σωματικό τους βάρος.
Μέσω μίας σειράς απεικονιστικών εξετάσεων, η ομάδα διαπίστωσε μάλιστα ότι σε 18 μήνες υγιεινής διατροφής οι εθελοντές που έκαναν Μεσογειακή δίαιτα επιβράδυναν τη βιολογική γήρανση του εγκεφάλου κατά 9 μήνες συγκριτικά με μία ομάδα που έκανε την τυπική Δυτική δίαιτα.
Η απώλεια βάρους μέσω της υγιεινής διατροφής μπορεί να επιβραδύνει σημαντικά τη βιολογική γήρανση του εγκεφάλου, σύμφωνα με τις παρατηρήσεις μίας μελέτης που δημο...