30/05/2026
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι παρευρέθηκαν στην ομιλία μας προχθές με θέμα την Κλινική Υπνοθεραπεία ως ψυχοθεραπευτική προσέγγιση!
Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία να μοιραστούμε τον χώρο και τον χρόνο μας, ξεδιαλύνοντας μαζί τους μύθους από την πραγματικότητα και αναδεικνύοντας την επιστημονική υπόσταση της υπνοθεραπείας. Με χαρά είδα το ενδιαφέρον σας, λύσαμε πολλές απορίες και, το σημαντικότερο, είχαμε την ευκαιρία να μοιραστούμε βιωματικές τεχνικές που μας επέτρεψαν να εξερευνήσουμε τον εσωτερικό μας κόσμο με νέα ματιά.
Θα ήθελα να εκφράσω ένα ξεχωριστό «ευχαριστώ» στον Θανάση Μπέλο για την πολύτιμη χορηγία και την άψογη οργάνωση της εκδήλωσης, καθώς και στον φιλόξενο χώρο του «Άλμα Μάτερ» που μας υποδέχτηκε με τόση ζεστασιά.
Σας ευχαριστώ όλους για την εμπιστοσύνη και τη συμμετοχή σας. Είναι πολύτιμο να βλέπω ανθρώπους να αναζητούν την ουσία της ψυχικής θεραπείας με ανοιχτό πνεύμα. Συνεχίζουμε με αγάπη και σεβασμό στην πορεία προς την αυτογνωσία.
Δείτε στα στιγμιότυπα και το βίντεο που ακολουθούν, μια μικρή γεύση από τη βιωματική άσκηση που κάναμε όλοι μαζί!
Με εκτίμηση,
Νεκτάριος Κυρήκος
#Θεραπεία #ΚλινικήΥπνοθεραπεία #Αυτογνωσία