Trelogiatros

Trelogiatros PHD, Dr, MSc, Marts, Τρελογιατρός

Μας πήραν στο ψιλό
18/06/2026

Μας πήραν στο ψιλό

17/06/2026

Και κάτι για το γήπεδο και τέλος.

Αυτή την στιγμή υπάρχει ένα χρονοδιάγραμμα έργου.
Το χρονοδιάγραμμα έργου προβλέπει ότι σε έναν χρόνο από την υπογραφή του μνημονίου θα βγει η άδεια. Υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσει βέβαια 6 μήνες.
Ως εκ τούτου η άδεια αναμένεται τον Ιανουάριο του 2027 έως τον Ιούνιο του 2027. Σε κάθε περίπτωση όμως ο φάκελος θα κατατεθεί φέτος.

Ο κόσμος γνωρίζει το σχέδιο μνημονίου που κατατέθηκε στον ΑΣ.
Ο κόσμος γνωρίζει το σχέδιο μνημονίου που κατατέθηκε στην ΠΑΕ τον Νοέμβριο του 2025.
Η ΠΑΕ επέστρεψε το μνημόνιο στα τέλη του 2025 και αυτό εγκρίθηκε από τον ΑΣ και υπογράφηκε κατόπιν Γενάρη του 2026.

Έχει δίκαιο ο κόσμος που ζητάει να δει το τελικό κείμενο.

Δεν θα κάθομαι εγώ να απολογούμαι για κάτι που δεν έγινε. Ούτε να δικαιολογώ τον ΑΣ και την ΠΑΕ.
Δεν υπάρχει και κανένας λόγος νομίζω που απαγορεύει την δημοσίευση αυτού.

Εάν θέλετε ο κόσμος να είναι καχύποπτος και στα @@ σας μην το δημοσιεύετε.
Εάν όμως θέλετε ο κόσμος να είναι ήσυχος και απλά να βλέπει τις αναγραφόμενες στο μνημόνιο ημερομηνίες να υλοποιούνται τότε δημοσιεύστε το.

17/06/2026

Και κάτι για να τελειώσω.
Σέβομαι όλους αυτούς που από πέρσι είχαν αντίθετη άποψη με εμένα στο θέμα του γηπέδου.
Τους σέβομαι απόλυτα.
Εξαιρώ βέβαια αυτούς που με δόλο και προσωπικό όφελος πολέμησαν την άποψη που η πλειοψηφία στήριξη.

Όποιος νομίζει τώρα ότι με την προσωπική κριτική που κάνω στην ομάδα και τις κινήσεις που γίνονται σημαίνει ότι εγώ έκανα κωλοτούμπα, προφανώς κρίνει χωρίς να με γνωρίζει, και σφάλλει.
Καμία κωλοτούμπα δεν έκανα.
Στο θέμα γήπεδο ήμουν από αρχή κάθετος.
Εάν δεν δικαιωθώ είναι άλλο θέμα.
Εάν δεν τηρηθούν τα υπογεγραμμένα δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάρω θέση.

Την κριτική όμως την έκανα, την κάνω και θα την κάνω όπως εγώ κρίνω και όχι για να ικανοποιηθεί ο κάθε ακόλουθος της σελίδας. Αυτό δεν μπορεί να γίνει.
Με κάποιους θα συμφωνήσουμε με κάποιους θα διαφωνήσουμε.

Χίλιες φορές γράφτηκε ότι ούτε Σαββιδικός είμαι ούτε Μυστακιδικός.
Στηρίζουμε τον ΠΑΟΚ, θέλουμε να κρίνουμε αυστηρά τον Σαββίδη και στο Μέλλον τον Μυστακίδη, και προσπαθούμε με την κριτική μας να συμβάλλουμε στο καλό των ομάδων μας.
Και διαρκείας θα πάρουμε και την ομάδα θα στηρίζουμε, αλλά εάν νομίζετε ότι δεν θα μιλάμε για να μην στεναχωρηθεί ο Ιβάν ή ο Τέλης, και επειδή και καλά διαμορφώνουμε απόψεις τότε να πάτε αλλού.
Καλά που ήμαστε εμείς και έμεινε ο Κωσταντέλιας. Αν νομίζετε ότι ο Κωσταντέλιας έμεινε επειδή άκουσε τους Yes Men, ή φοβήθηκε το μπάσιμο Μυστακίδη είστε γελασμένοι.

Οπότε εσείς που πιστεύετε ότι έκανα κωλοτούμπα ή στροφή 180 μοιρών, κρατήστε την άποψη αυτή για εσάς. Δεν ισχύει, σας σέβομαι, μείνετε στην ουσία.

Πόκερ παίζεται αυτήν την στιγμή. (10% να κερδίσει το 2,3 σπαθιά τους δύο άσσους).Εύχομαι να κερδίσουν αυτοί που ρισκάρου...
17/06/2026

Πόκερ παίζεται αυτήν την στιγμή.
(10% να κερδίσει το 2,3 σπαθιά τους δύο άσσους).

Εύχομαι να κερδίσουν αυτοί που ρισκάρουν.
Καλο είναι όμως να μην μας ζαλίζουν τα @@ με ηλίθια επιχειρήματα του τύπου «τα ίδια λέγατε και πριν δέκα χρόνια και άλλες τέτοιες ανοησίες».

16/06/2026

Προχθές βγήκε «κορυφαίο» στέλεχος της ομάδας με ένα ποστ στα Social και μίλησε για «όραμα, σχέδιο, πειθαρχία, συνέπεια, εκτέλεση, αποτέλεσμα».

Αμέσως μετά είχαμε διαρροές ότι φεύγει ο Λουτσέσκου και είναι επίσημο.

Ακολούθησε ορυμαγδός διαρροών για προπονητές.
Και ταυτόχρονα σύσσωμα ο κόσμος του ΠΑΟΚ αποχαιρέτησε τον προπονητή.

Σήμερα και τις τελευταίες ώρες ακούγεται ότι πρώτο φαβορί για τον πάγκο της ομάδας είναι 55χρονος που δουλεύει ως πρώτος προπονητής εδώ και τρία χρόνια.
Μέχρι τα 52 του ήταν βοηθός σε όλες τις ομάδες που δούλευε.
Δεν ξέρω ποιος τον συνέστησε.
Σίγουρα όχι οι ανθρώποι που προσλήφθηκαν για να χαράξουν τον σχεδιασμό της ομάδας.
Προφανώς δεν τον γνωρίζω, μακάρι να αποδειχθεί Γκουαρντιόλα, αν τελικά τον πάρουμε και ισχύουν οι διαρροές….

ΑΛΛΑ:

Εάν νομίζεται ότι με όλα αυτά εξυπηρετείτε το «όραμα, σχέδιο, πειθαρχία, συνέπεια, εκτέλεση, αποτέλεσμα» τότε θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος.

Το ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ είναι λίγο.Καλή συνέχεια Στρατηγέ.
15/06/2026

Το ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ είναι λίγο.
Καλή συνέχεια Στρατηγέ.

Ένας ακόλουθος της σελίδας στην ανάρτηση που έκανα το πρωί διαφώνησε στο «κότες» που χρησιμοποίησα αναφερόμενος με αυτού...
13/06/2026

Ένας ακόλουθος της σελίδας στην ανάρτηση που έκανα το πρωί διαφώνησε στο «κότες» που χρησιμοποίησα αναφερόμενος με αυτούς που ο Σαββίδης έχει γύρω του.
Και ανέφερε ότι δίπλα του υπήρχαν άξιοι άνθρωποι που διέπρεπαν πριν τον ΠΑΟΚ και διαπρέπουν μετά από αυτόν.
Και ότι ο Σαββίδης έχει επιλέξει μία λανθασμένη νοοτροπία σε αυτούς που είναι γύρω του.
Δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να είναι έτσι.
Και προφανώς υπήρξαν άξιοι στον ΠΑΟΚ που διαπρέπουν εκτός ΠΑΟΚ. Ο Αρωνιάδης πχ και πολλοί άλλοι.

Κανένα ξέπλυμα στον Σαββίδη.
ΑΠΟΛΥΤΩΣ κανένα.
Αυτά σε αυτούς που το κάνουν.

Σε κάθε περίπτωση ο Σαββίδης θα πρέπει να έχει άξιους ανθρώπους γύρω του, που να μπορούν να μιλήσουν όταν διαφωνούν, να μπορούν να χτυπήσουν το χέρι τους στο τραπέζι όταν νομίζουν, να μπορούν να διαφωνήσουν ελεύθερα όταν κρίνουν.
Όπως έκανε ο Βιεϊρίνια ας πούμε στην φωτό.

Και όχι όπως ας πούμε έκανε ο (ικανότατος κατά τα άλλα) Κυρ Κυρ πέρσι τέτοιο καιρό στην συνέντευξη τύπου, εκτελώντας ίσως εντολή ή εκφράζοντας την άποψη του όπως είπε μετέπειτα πριν παραιτηθεί ή απολυθεί.
Ακόμη και ο Λουτσέσκου είναι θύμα αυτής της νοοτροπίας που ο φίλος αναφέρει.
Και εάν στόχος του είναι να έχει στρατιωτάκια δίπλα του τότε ΣΦΑΛΛΕΙ.
ΣΦΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ, ΣΦΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΕΧΟΝΤΑΙ (κάποιοι από ανάγκη προφανώς).

Για αυτό δεν διαφωνώ με πολλούς από εσάς που νομίζετε ότι λέω κάτι διαφορετικό από αυτό που εσείς νομίζετε.
Παρασυρόμενοι ίσως από την υπόθεση του γηπέδου και της περσινής κόντρας.
Πάλι από εδώ όμως θα δείτε κριτική όταν οι ημερομηνίες που αναφέρονται παρέλθουν.
Εάν νομίζεται ότι θα το κάνω γαργάρα προφανώς δεν με ξέρετε και σας δικαιολογώ. Αλλά εδώ είμαστε.

Κλείνοντας να πω ότι ίσως να μην είμαι 100% ακριβής σε αυτά που γράφω.
Πρωτοδεσμίτης ήμουν.
Και στην Έκθεση όχι του 20….

Όπως ακούγεται και διαδίδεται σήμερα θα μιλήσουν Σαββίδης με Λουτσέσκου. Εύχομαι να είναι μόνοι τους.Καθώς όσοι περιβάλλ...
13/06/2026

Όπως ακούγεται και διαδίδεται σήμερα θα μιλήσουν Σαββίδης με Λουτσέσκου.
Εύχομαι να είναι μόνοι τους.
Καθώς όσοι περιβάλλουν τον πρόεδρο Σαββίδη και βρίσκονται γύρω του, είτε στην διοίκηση είτε πέριξ αυτής, ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΣ. Και στους πέριξ κατατάσσονται και όλα τα Site που τον γλείφουν. Σαν αυτούς που γλείφουν τον Μυστακίδη.
Εύχομαι οι Μάτος και Βιερίνια να μην είναι μεταξύ αυτών βέβαια των φοβικών.

Δύο είναι τα σενάρια βέβαια, είτε ο Λουτσε θα μείνει είτε θα φύγει.
Σε περίπτωση που φύγει η ευχή μου είναι να φύγει ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, χωρίς να τον αναγκάσουν να πάρει κάποια περίεργη μεταγραφή.

Σε περίπτωση όμως που μείνει υπάρχουν δύο σενάρια:
Ή να μείνει επειδή υπάρχει αδιέξοδος.
Είτε να μείνει ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΝΕΟ Συμβόλαιο με επέκταση.

Καθώς ΚΑΤΕΜΕ την αποκλειστική ευθύνη για την πορεία της ομάδας τα τελευταία χρόνια την έχει ο πρόεδρος ΣΑΒΒΙΔΗΣ, καθώς ΚΑΤΕΜΕ άργησε να καταλάβει, ή δεν ήθελε να καταλάβει, ή είχε άσχετους γύρω του, και καθώς ΦΑΙΝΕΤΑΙ με τα μέτρα που παίρνει ότι θέλει να τα αλλάξει όλα ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΕΝΟΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΟΥΛΟ, θα πρέπει να ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ ΜΕ ΕΠΕΚΑΤΑΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ.

Τον Λουτσέσκου που αν ήταν κάποιος άλλος στην θέση του θα είχαμε πατώσει.
Τον Λουτσέσκου που πήρε πρωτάθλημα, έχοντας απέναντι την παράγκα του Μελισσανίδη.
Τον Λουτσέσκου που φέτος έχασε το Νταμπλ λόγω των τραυματισμών, και δύο ή τριών ελλείψεων στο ρόστερ, και μόνο έχοντας φτιάξει την καλύτερη εβερ ομάδα.
Τον Λουτσέσκου που είχε δύο χρόνια τώρα πενήντα ρόλους.
Τον Λουτσέσκου που έμπαινε μπροστά, και παρά το ότι χρειάζονταν παίκτες, έκανε μώκο.
Τον Λουτσέσκου που παίζει δύο χρόνια με τον Τάισον αριστερό εξτρέμ (ο οποίος ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ).
Τον Λουτσέσκου που παίζει με τον Μεϊτέ με ενέσεις.
Τον Λουτσέσκου των χιλίων προβλημάτων φέτος.

Οτιδήποτε άλλο θα είναι μη παραδοχή των ευθυνών.

Τώρα που δείχνει η ομάδα να οργανώνεται σε όλα τα επίπεδα τώρα ΚΡΑΤΑΣ τον προπονητή των τίτλων. Εκτός και εάν (πολύ λογικά) δεν αντέχει άλλο ο προπονητής.
Τότε ναι. Τον αφήνεις ελεύθερο. Με ή χωρίς αποζημίωση δεν μας ενδιαφέρει.
Και φέρνεις έναν προπονητή με όραμα, παραδεχόμενος ταυτόχρονα ότι εσύ έχεις το 100% της ευθύνης.

Εχω γράψει πολλές φορές στο παρελθόν ότι γύρω σου βρίσκονται μόνο κότες.
Διώξτε τους όλους.
Δίπλα σου μόνο άνθρωποι που θα μπορούν ελεύθερα να πουν την γνώμη τους όταν είναι αντίθετη από την δική τους. Όχι YES MEN.

Βγήκε δημοσιογράφος του PAOK24 εχθές και είπε ότι η «αίσθηση» του είναι ότι ο Λούτσε φεύγει.Βγαίνει κατόπιν ρεπορτάζ από...
10/06/2026

Βγήκε δημοσιογράφος του PAOK24 εχθές και είπε ότι η «αίσθηση» του είναι ότι ο Λούτσε φεύγει.

Βγαίνει κατόπιν ρεπορτάζ από το inpaok, το αντίπαλο δέος 🫢, και λέει ότι επικοινώνησαν με τον Λουτσε και αυτός διαβεβαίωσε ότι δεν έχει ιδέα.

Ξυπνήσαμε σήμερα και διαβάζουμε και ακούμε σημεία και τέρατα.
Παρέλαση προπονητών, σενάρια πώλησης του Λουτσέσκου. Από όλες τις πλατφόρμες, από όλα τα site.
Έχουμε κλείσει προπονητή λέει άλλος εδώ και ένα μήνα.

Παράλληλα βλέπουμε παντού ποστ αποχαιρετισμού του Λούτσε.

Και η ΠΑΕ δεν έχει πει τίποτα.
ΒΟΥΒΑ ΔΗΛΑΔΗ.
Καμία επιβεβαίωση ή διάψευση.
Απόλυτο σκότος, χωρίς καμία λογική.
Ποιον εξυπηρετεί αυτή η σιωπή;
Κανέναν.

Κατάντημα θα πω εγώ.
Και απαράδεκτη συμπεριφορά απέναντι στον Λουτσέσκου.

Η PAOK FC / ΠΑΕ ΠΑΟΚ οφείλει επιτέλους να ασχοληθεί σοβαρά με την υπόθεση όσων σπιλώνουν τον Κωνσταντέλια, αλλά και κάθε...
08/06/2026

Η PAOK FC / ΠΑΕ ΠΑΟΚ οφείλει επιτέλους να ασχοληθεί σοβαρά με την υπόθεση όσων σπιλώνουν τον Κωνσταντέλια, αλλά και κάθε παίκτη ή στέλεχος της ομάδας.

Και όταν λέμε να ασχοληθεί, εννοούμε να κινηθεί νομικά εναντίον συγκεκριμένων προσώπων, των μέσων που τους παρέχουν βήμα, καθώς και όλων όσοι αναπαράγουν τις ανοησίες τους, ζητώντας από τη Δικαιοσύνη την εφαρμογή όσων προβλέπει ο νόμος για συκοφαντική δυσφήμηση, προσβολή της προσωπικότητας, σπίλωση της υπόληψης και διασπορά ψευδών ειδήσεων.

Να κινηθεί πραγματικά, όμως, και όχι να εκδώσει απλώς μία ανακοίνωση περί επικείμενων ενεργειών για να ρίξει στάχτη στα μάτια μας ή για να εκφοβίσει τον εκάστοτε εμπλεκόμενο, όπως εκτιμώ ότι συνέβη με εκείνη την απίθανη δικηγόρο που είχε στραφεί εναντίον των νεκρών παιδιών στη Ρουμανία.

Ως εδώ και μη παρέκει.

Καμία ανοχή.
Κανένα εξώδικο.
Κατευθείαν μηνύσεις.

Address

Μικράς Ασίας
Thessaloníki
54351

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Trelogiatros posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category