13/06/2026
Όπως ακούγεται και διαδίδεται σήμερα θα μιλήσουν Σαββίδης με Λουτσέσκου.
Εύχομαι να είναι μόνοι τους.
Καθώς όσοι περιβάλλουν τον πρόεδρο Σαββίδη και βρίσκονται γύρω του, είτε στην διοίκηση είτε πέριξ αυτής, ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΣ. Και στους πέριξ κατατάσσονται και όλα τα Site που τον γλείφουν. Σαν αυτούς που γλείφουν τον Μυστακίδη.
Εύχομαι οι Μάτος και Βιερίνια να μην είναι μεταξύ αυτών βέβαια των φοβικών.
Δύο είναι τα σενάρια βέβαια, είτε ο Λουτσε θα μείνει είτε θα φύγει.
Σε περίπτωση που φύγει η ευχή μου είναι να φύγει ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, χωρίς να τον αναγκάσουν να πάρει κάποια περίεργη μεταγραφή.
Σε περίπτωση όμως που μείνει υπάρχουν δύο σενάρια:
Ή να μείνει επειδή υπάρχει αδιέξοδος.
Είτε να μείνει ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΝΕΟ Συμβόλαιο με επέκταση.
Καθώς ΚΑΤΕΜΕ την αποκλειστική ευθύνη για την πορεία της ομάδας τα τελευταία χρόνια την έχει ο πρόεδρος ΣΑΒΒΙΔΗΣ, καθώς ΚΑΤΕΜΕ άργησε να καταλάβει, ή δεν ήθελε να καταλάβει, ή είχε άσχετους γύρω του, και καθώς ΦΑΙΝΕΤΑΙ με τα μέτρα που παίρνει ότι θέλει να τα αλλάξει όλα ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΕΝΟΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΟΥΛΟ, θα πρέπει να ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΛΟΥΤΣΕΣΚΟΥ ΜΕ ΕΠΕΚΑΤΑΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ.
Τον Λουτσέσκου που αν ήταν κάποιος άλλος στην θέση του θα είχαμε πατώσει.
Τον Λουτσέσκου που πήρε πρωτάθλημα, έχοντας απέναντι την παράγκα του Μελισσανίδη.
Τον Λουτσέσκου που φέτος έχασε το Νταμπλ λόγω των τραυματισμών, και δύο ή τριών ελλείψεων στο ρόστερ, και μόνο έχοντας φτιάξει την καλύτερη εβερ ομάδα.
Τον Λουτσέσκου που είχε δύο χρόνια τώρα πενήντα ρόλους.
Τον Λουτσέσκου που έμπαινε μπροστά, και παρά το ότι χρειάζονταν παίκτες, έκανε μώκο.
Τον Λουτσέσκου που παίζει δύο χρόνια με τον Τάισον αριστερό εξτρέμ (ο οποίος ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ).
Τον Λουτσέσκου που παίζει με τον Μεϊτέ με ενέσεις.
Τον Λουτσέσκου των χιλίων προβλημάτων φέτος.
Οτιδήποτε άλλο θα είναι μη παραδοχή των ευθυνών.
Τώρα που δείχνει η ομάδα να οργανώνεται σε όλα τα επίπεδα τώρα ΚΡΑΤΑΣ τον προπονητή των τίτλων. Εκτός και εάν (πολύ λογικά) δεν αντέχει άλλο ο προπονητής.
Τότε ναι. Τον αφήνεις ελεύθερο. Με ή χωρίς αποζημίωση δεν μας ενδιαφέρει.
Και φέρνεις έναν προπονητή με όραμα, παραδεχόμενος ταυτόχρονα ότι εσύ έχεις το 100% της ευθύνης.
Εχω γράψει πολλές φορές στο παρελθόν ότι γύρω σου βρίσκονται μόνο κότες.
Διώξτε τους όλους.
Δίπλα σου μόνο άνθρωποι που θα μπορούν ελεύθερα να πουν την γνώμη τους όταν είναι αντίθετη από την δική τους. Όχι YES MEN.