15/06/2026
לפעמים כשאני כותבת על גיל המעבר
יש תחושה שהכל עבר עלי בנעימים
שכמעט לא היו לי תופעות לוואי
שבגלל שאני אוכלת וחיה בריא אז הכל היה מאוזן מהרגע הראשון.
אז החלטתי לשתף את כל הסערה שאני עברתי במעבר ומה עשיתי כדי לאזן.
ובכן...
המעבר אצלי היה סוער
זה התחיל בקריסה של מערכת העיכול
עברתי ממערכת עיכול שמעכלת ה כ ל
למערכת עיכול רגישה
שכל דבר גורם לבטן להתנפח
העליה במשקל לא אחרה לבוא
וגם היום הגוף שלי הרבה יותר גדול ממה שהוא היה אי פעם (שלום למלתחה החדשה)
הבטן
כן...יש לי בטן היום
ממש כזאת של גיל המעבר
העניין הוא שמעולם לא היתה לי בטן לפני
אז זה היה ממש להסתגל לגוף החדש שלי
ואז...
היתה לי שנה של עצבנות
כזאת שלא היתה ברורה אפילו לי
התנצלתי בפני הילדים לעיתים קרובות
זה לא אתם זה אני כזה...
והגלי חום
אני זוכרת את עצמי נכנסת לחדר שלי בקליניקה ופשוט לוקחת טישו ומנסה להתארגן על עצמי, מנגבת את הפנים והמצח, כמה פעמים ביום סיטואציות מפתיעות כאלה.
בתוך התקופה הזאת שיניתי את התזונה שלי מקצה לקצה
התחלתי לעשות שיעורי כוח (רב החיים עשיתי רק יוגה)
המשכתי בטיפול הרגשי בשיטת סאטיה
שעזר לי להתמודד עם השינויים
וכמובן לקחתי צמחים
כאלה שמותאמים לכל הסערה של המעבר בטיפוס שלי ובסיטואציה שלי.
היום כשאני כבר אחרי המעבר, חוגגת 3 שנים של אחרי, אני במקום אחר - הגוף רגוע, כבר אין תופעות חדשות שקורות, יש איזה חיבור חדש שנוצר לי עם עצמי.
הבטן שלי עדיין רגישה
אני לא שוקלת כמו ששקלתי בתחילת גילאי הארבעים שלי וזה נראה לי ממש בסדר.
אני לא נלחמת בגוף, אני זורמת איתו ומבינה אותו ומתחשבת בו, עם כל השינויים שחלו בו ובי.
אם את רוצה להכיר ולהבין את עצמך מקרוב בגיל המעבר
הכנתי תוכנית במיוחד בשבילך
אנחנו מתחילות ב-26.6
זאת תוכנית משולבת של שני מפגשים פרונטליים ושניים בזום.
השבוע נגמרת ההרשמה המוקדמת
ואני עושה שיחות אישיות עם הנרשמות לתוכנית.
אני יודעת שהתקופה הזאת לא ברורה וכל הזמן יש שינויים אבל אם ברור לך שזה תהליך שאת רוצה לעבור אני ממליצה להגיב פה או לשלוח לי את המספר טלפון בפרטי ונתאם לך שיחה איתי.