13/09/2018
Ada orang kata, " Aku tak bagi pon anak minum suplemen tapi ok jerr "
Nak tahu tak...kenapa " SEBAB UTAMA SAYA AMALKAN SUPLEMEN MEMOREEN JUS PADA ANAK "
Saya faham ANAK ni kadang rezeki tiap org, ada yg dapat anak yg mudah faham, bijak, sihat, cergas...
tapi ada jugak yg disebaliknya...so jgn samakan semua anak-anak kita dengan orang,
bagi saya atau org yg mengalaminya saja akan faham... bila kita sebagai ibu bapa yg terpaksa hadap anak-anak yg slow learner, yg ada problems fokus dalam pelajaran, yg ada masalah kecergasan ni, kita kalau boleh sedaya upaya nak bantu anak, setuju tak ?
kenapa saya usaha cari suplemen untuk anak ?
sebab saya rasa bahagia bila tengok anak-nak ni ada perubahan dari prestasi biasa-biasa ke prestasi cemerlang,
dari anak-nak yg ada masalah kesihatan sekarang dah cergas...ini satu kebahagiaan bagi saya,
dengan mencari suplemen terbaik ni jugak bagi saya adalah satu jihad saya untuk berusaha didik anak-anak supaya dapat jadi insan yg cemerlang, yang cergas, menjadi anak-anak yg mampu menyumbangkan sesuatu yg berharga satu hari nanti,
suplemen ni sy ibaratkan macam EXTRA khasiat yg sy boleh bagi pada anak untuk bantu pembesaran anak dengan baik,
kadang-kadang anak kita ni tak cukup zat dalam pemakanan dia, betul tak ?
jadi sebab tu lah sy pilih suplemen memoreen jus yg dah 6 tahun di pasaran ni,
nak saya share perkembagan anak-anak memoreen ?
jom klik ==>http://www.wasap.my/60124583621