13/10/2021
"Saya risau kot kot tak sesuai"...
Dia macam ni u ols, untuk cuba skincare baru..cara terbaik adalah untuk :
βοΈ Kenal kulit sendiri
βοΈ Tahu kulit korang sensitif dengan bahan apa
βοΈ Cuba & perlu cuba dulu
βοΈ Buat patch test
Apa apa pun, memang tak boleh lari dari perlu CUBA DULU!
Yang paling penting, bila dah cuba, buat patch test & mula gunakan skincare yang baru dengan cara yang betul.
Cara yang betul maksudnya, bila ada 1 set skincare, korang perlu test satu persatu. Jarakkan beberapa hari sebelum tambah produk baru. βπ»
Bukan taram semua sekali serentak, kemudian tak tahu mana yang okay & mana yang tak okay.
Then, bermulalah dulu dengan @ set kecik kecik dulu.
Macam , kami awal awal sediakan utk korang set . Jadi tak perlu invest banyak banyak dulu.
Cuba dulu set kecik. Kalau sesuai nanti, baru amik yang besorRR π.
Kan bijak tu. Jadi bila nak start mini set? π