Natural Health Be Young

Natural Health Be Young YANKO SKINCARE PAKAR DALAM MERAWAT MASALAH JERAWAT WANITA ASIA. TESTIMONI TERBUKTI BERKESAN MERAWAT To update news and share the beauty of products.

This page is purposely to share besides selling all ranges of Forever Living products, to all outside customers, with very reasonable price. Besides to share any traditional tips for our own goods.

21/09/2023

Minum Dark Chocolate yg mengandungi 70% koko ke atas selama 30 hari berturut-turut di waktu pagi dapat menggandakan stem cell sebanyak 2x ganda

- Dr Rizal Abu Bakar & Dr Lim

Tak perlu susah-susah beli supplemen yang ada stem cell. Cari je minuman dark chocolate 70% ke atas. Kalau rasa pahit, bancuh dengan susu segar. Sedap pun sedap 😍

Dah bersiap-siap nak pergi kerja? Jangan lupa apply spf tau. Walaupun kerja dalam aircond, SPF is a MUST untuk penjagaan...
22/08/2022

Dah bersiap-siap nak pergi kerja? Jangan lupa apply spf tau. Walaupun kerja dalam aircond, SPF is a MUST untuk penjagaan kulit yang kekal sihat

Psssttt... Ppsssstttt.. Korang tau tak   ada   sekarang ni?Semua item ada promo tau! Cepat grab. Sampai 3hb jerrπŸ“² Whatsa...
30/04/2022

Psssttt... Ppsssstttt.. Korang tau tak ada sekarang ni?

Semua item ada promo tau! Cepat grab. Sampai 3hb jerr

πŸ“² Whatsapp Wafa 0169450506
πŸš— COD πŸ”› Subang Jaya - Sunway - Ara Damansara - PJ - USJ - AEON Shah Alam - Taman Medan - Taman Dato Harun - The Summit - IOI Mall Puchong
πŸ™‹πŸ» Self-pickup Sunway GEO, Bandar Sunway

Skincare ni, dia gini u olsKalau nak kulit bersih dari habuk2 kesan2 mekapp bedak tepung segalabagai tuh πŸ‘‰πŸ» kita guna Cl...
24/03/2022

Skincare ni, dia gini u ols

Kalau nak kulit bersih dari habuk2 kesan2 mekapp bedak tepung segalabagai tuh πŸ‘‰πŸ» kita guna Cleanser

Kalau nak buang kulit mati , dah mati tak mau hilang dari kulitttπŸ‘‰πŸ» Kita pakai exfoliator

Nak stabilkan pH (bukan pakatan harapan) πŸ‘‰πŸ» kita pakai toner.

Nak kulit lebih berseri, lebih sihat, terawat dari dalam, bebas jerawat, bebas bintik hitam , masalah2 gini kita kena rawat dengan
πŸ‘‰πŸ» serum
πŸ‘‰πŸ» serum
πŸ‘‰πŸ» serum

Serum tau korang! Bukan benda lain. Hah, serum kasi berseri seri raya nanti dah ada ke tuuuu?

Kalau takde, risik lurveya!

Dulu2 versi sekarang. Hehehe. Sape pernah guna Toner Lurveya yang versi lama? 😁  Actually Lurveya toner ni dah berganti2...
21/03/2022

Dulu2 versi sekarang. Hehehe. Sape pernah guna Toner Lurveya yang versi lama? 😁
Actually Lurveya toner ni dah berganti2 packaging 3x dah. Yg very 1st dulu warna botol kuning. Wafa dah pakai semua version dah. Dan of cos tiap kali versi baru ialah upgraded version dengan formula yg diperbaharui khas untuk kulit kita.
Dan toner ni memang all time best seller dari dulu. Customers keep on repeating dan tak bertukar ke toner lain dah. Harga pun mampu milik. πŸ₯°


"Saya risau kot kot tak sesuai"...Dia macam ni u ols, untuk cuba skincare baru..cara terbaik adalah untuk :β˜‘οΈ Kenal kuli...
13/10/2021

"Saya risau kot kot tak sesuai"...

Dia macam ni u ols, untuk cuba skincare baru..cara terbaik adalah untuk :

β˜‘οΈ Kenal kulit sendiri
β˜‘οΈ Tahu kulit korang sensitif dengan bahan apa
β˜‘οΈ Cuba & perlu cuba dulu
β˜‘οΈ Buat patch test

Apa apa pun, memang tak boleh lari dari perlu CUBA DULU!

Yang paling penting, bila dah cuba, buat patch test & mula gunakan skincare yang baru dengan cara yang betul.

Cara yang betul maksudnya, bila ada 1 set skincare, korang perlu test satu persatu. Jarakkan beberapa hari sebelum tambah produk baru. ☝🏻

Bukan taram semua sekali serentak, kemudian tak tahu mana yang okay & mana yang tak okay.

Then, bermulalah dulu dengan @ set kecik kecik dulu.

Macam , kami awal awal sediakan utk korang set . Jadi tak perlu invest banyak banyak dulu.

Cuba dulu set kecik. Kalau sesuai nanti, baru amik yang besorRR πŸ˜„.

Kan bijak tu. Jadi bila nak start mini set? 😁

Psssttt.... Korang tau tak Lurveya Skincare ada keluarkan produk baru untuk kulit wajah kita tauDengarnya banyak gile te...
03/10/2021

Psssttt.... Korang tau tak Lurveya Skincare ada keluarkan produk baru untuk kulit wajah kita tau

Dengarnya banyak gile testimoni pengguna. Memang BEST semuanya feedback diorang ni

Korang tau ke produk apa?

Haaaa... NIGHT CREAM laaa... Besttt tau. Wafa pun dah cuba. Memang best! Dari segi teksturnya, ia lembut, tak melekit, cepat diserap oleh kulit kita.

Nak tau apa kesan bila bangun pagi? Muka nampak tak berminyak! 😍😍 Kulit pun lembutttt je.. Tapi ada juga yang dah guna, diorang bagi feedback pori-pori makin mengecil. Syokk oooo.. Jeragat pun ada yang makin pudar tau

So, korang nak cuba? Korang wasap je wafa. Wafa ada ready stock untuk customer yang nak guna dan nak cepat comei. Hehehe

πŸ“² Whatsapp Wafa 0169450506
πŸš— COD πŸ”› Subang Jaya - Sunway - Ara Damansara - PJ - USJ - AEON Shah Alam - Taman Medan - Taman Dato Harun - The Summit - IOI Mall Puchong
πŸ™‹πŸ» Self-pickup Sunway GEO, Bandar Sunway

[ "SAYA NAK CUBA, TAPI TAKUT TAK SESUAI LAAA..." ]β €β €β €β €β €β €β €β €β €β €β €β €β €β €β €β €β €β €Ada ke kawan kawan kat sini yang teringin nak cuba  ...
16/08/2021

[ "SAYA NAK CUBA, TAPI TAKUT TAK SESUAI LAAA..." ]β €β €β €β €β €β €β €β €β €
β €β €β €β €β €β €β €β €β €
Ada ke kawan kawan kat sini yang teringin nak cuba tapi risau tak sesuai?β €β €β €β €β €β €β €β €β €
β €β €β €β €β €β €β €β €β €
Kalau ada, meh sini wafa nak inform..β €β €β €β €β €β €β €β €β €
Skincare ni, nak taknak kita memang kena TRY & ERROR.β €β €β €β €β €β €β €β €β €
Kalau tak cuba, mana kita nak tahu sesuai atau tak sesuai.β €β €β €β €β €β €β €β €β €
β €β €β €β €β €β €β €β €β €
Sebab tu Lurveya ada keluarkan .β €β €β €β €β €β €β €β €β €
Sebab paham sangat lah masalah ni. Jadi, korang tak payah keluarkan duit banyak2 terus utk beli set besar.β €β €β €β €β €β €β €β €β €
β €β €β €β €β €β €β €β €β €
Kalau risau masalah sesuai dengan tak sesuai, boleh la start dulu dengan set trial. Test sesuai or not.β €β €β €β €β €β €β €β €β €
β €β €β €β €β €β €β €β €β €
Kalau sesuai, kemudian .. repeatlah!β €β €β €β €β €β €β €β €β €
β €β €β €β €β €β €β €β €β €
Ah gitchuu caranya.



jerawat

Starter kit   RM49 je uols! Adik-adik sekolah pun boleh cubaEh! Boleh ke masih sekolah cuba Lurveya ni kak? Mestilah bol...
06/07/2021

Starter kit RM49 je uols! Adik-adik sekolah pun boleh cuba

Eh! Boleh ke masih sekolah cuba Lurveya ni kak?

Mestilah boleh awak! Dari muda sampai tua boleh sangat pakai Lurveya. Bila dah pakai adik-adik akan rasa kulit tu lembab jerr

Bukan tu je, jerawat dan parut pun gone samaaaa... Best kan?

Nak cuba? Wasap akak cecepat tau. No phone di bio ye.. 😘

Cara atasi kulit kusam ialah dengan cara exfoliate secara regular, misalnya 2x semingguExfoliation menanggalkan sel kuli...
29/06/2021

Cara atasi kulit kusam ialah dengan cara exfoliate secara regular, misalnya 2x seminggu

Exfoliation menanggalkan sel kulit mati di permukaan kulit dan merangsang pertumbuhan sel kulit baru

Kalau malas exfoliate, berikan Vitamin C Serum pada kulit kita. Tujuannya merangsang penghasilan kolagen semulajadi kulit. Bukan saja kulit glowing tapi jadi anjal. πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°
πŸ“² Whatsapp Wafa 0169450506
πŸš— COD πŸ”› Subang Jaya - Sunway - Ara Damansara - PJ - USJ - AEON Shah Alam - Taman Medan - Taman Dato Harun - The Summit - IOI Mall Puchong
πŸ™‹πŸ» Self-pickup Sunway GEO, Bandar Sunway


Uols tau tak.. Kalau nak cari skincare, apa yang korang first kena tau ialah ingredients dalam skincare tu sendiri.  Bil...
03/04/2021

Uols tau tak.. Kalau nak cari skincare, apa yang korang first kena tau ialah ingredients dalam skincare tu sendiri. Bila dah tau, baru kita boleh decide sesuai ke tak untuk masalah kulit kita

Ini bahan aktif dalam Lurveya Skincare

Semua bahan ni sangat bagus untuk kulit kita tau. Slide ke kiri ialah salah sorang customer yang guna Lurveya untuk tujuan jeragat. Makin better masalah jeragat dia

So kalau nak beli untuk mama ke, isteri ke, diri sendiri ke.. Boleh sangat belikan Lurveya ni sebagai hadiah

Kan dah nak puasa. Tak lama lagi raya. Sempatlah cantik-cantik raya ni 😘
πŸ“² Whatsapp Wafa 0169450506
πŸš— COD πŸ”› Subang Jaya - Sunway - Ara Damansara - PJ - USJ - AEON Shah Alam - Taman Medan - Taman Dato Harun - The Summit - IOI Mall Puchong
πŸ™‹πŸ» Self-pickup Sunway GEO, Bandar Sunway



Teringin nak cuba Lurveya Skincare tapi masih takut-takut?Lurveya ada trial set tau. 1 kotak ni boleh pakai sehingga 3-4...
29/01/2021

Teringin nak cuba Lurveya Skincare tapi masih takut-takut?

Lurveya ada trial set tau. 1 kotak ni boleh pakai sehingga 3-4 minggu bergantung pada penggunaan kita

Dalam set trial ni ada 3 items
βœ… Pencuci 10 gm
βœ… Pelembap 5 gm
βœ… Serum 5 ml

Nak cuba set ni boleh wasap wafa je

πŸ“² Whatsapp Wafa 0169450506
πŸš— COD πŸ”› Subang Jaya - Sunway - Ara Damansara - PJ - USJ - AEON Shah Alam - Taman Medan - Taman Dato Harun - The Summit - IOI Mall Puchong
πŸ™‹πŸ» Self-pickup Sunway GEO, Bandar Sunway


Address

Petaling Jaya
46150

Opening Hours

Monday 09:00 - 22:00
Tuesday 09:00 - 22:00
Wednesday 09:00 - 22:00
Thursday 09:00 - 22:00
Friday 09:00 - 22:00
Saturday 09:00 - 22:00
Sunday 09:00 - 22:00

Telephone

+60169450506

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Natural Health Be Young posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Practice

Send a message to Natural Health Be Young:

Shortcuts

Share

Category