01/01/2022
Een fijn en vrij 2022 voor jullie allemaal!
Het is even stil geweest van mijn kant. Het laatste kwartaal van 2021 was blêh, maar heeft mij uiteindelijk toch iets moois gebracht en daar ben ik echt super dankbaar voor.
Laag energielevel, het wilde maar niet 'stromen'. Geknokt, gestreden en uiteindelijk zorgde C ervoor dat ik pakte waar mijn lijf al zo lang om vroeg: rust. Eerlijk, ik kon ook niet anders. En hoe beroerd ik me ook gevoeld heb, wat was dat fijn. Lezen, heel veel bank- en bedhangen, legpuzzels maken en zelfs voor het eerst in mijn leven gebingewatched. Ik voelde langzaam de rust in mijn lijf terugkeren. En dat was nodig. Hard nodig. Want hoe kan je er voor een ander zijn, als je keihard aan jezelf voorbij en over je grenzen heen loopt?
Vandaag startte ik met een nieuwjaarsduik. Ik ben echt een enorme koukleum, dus het was een flinke uitdaging. Man wat deed het pijn (kramp!!), maar ik deed het. Heerlijk fris begin ik aan 2022, ik heb er zin in!